اپلیکیشن

تلفن همراه

رسانه‌های اجتماعی

October 21, 2019
12:04 دوشنبه، 29ام مهرماه 1398
کد خبر: 105033

ابتکار جدید اینستاگرام؛ پیشنهاد برای آنفالو

 
اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که به کاربران در پاک‌سازی فهرست دنبال‌شوندگان خود کمک می‌کند.
به گزارش گیزمودو، اگر شما هم از کاربران فعال شبکه اجتماعی اینستاگرام باشید ممکن است طول فهرست دنبال‌شوندگان‌تان پس از مدتی به صدها یا هزاران نفر برسد. در نهایت فراموش خواهید کرد که چه کسانی را دنبال می‌کنید و احتمالا مطالب بیشتر این افراد نیز دیگر در صفحه فید حسابتان ظاهر نمی‌شوند. حال شبکه اجتماعی اینستاگرام به فکر آن افتاده تا به کاربران در پاک‌سازی حساب‌های کاربری خود کمک کند.
 
جین مانچون وانگ، از بلاگرهای شناخته شده عرصه تکنولوژی در توییت جدیدی افشا کرد که اینستاگرام در حال آزمایش قابلیت جدیدی است که کار کاربران را در انتخاب گزینه‌های مناسب برای آنفالو کردن، راحت‌تر می‌کند. این قابلیت بر مبنای میزان تعاملی که با حساب‌های کاربری که دنبال می‌کنید، دارید و حساب‌هایی که در ۹۰ روز گذشته در صفحه فید شما به نمایش در نیامده‌اند، کار می‌کند.
 
در زمان حاضر محتوای فید اینستاگرام بر اساس الگوریتمی کار می‌کند که در آن مطالب به اشتراک گذاشته شده از حساب‌هایی که با آن‌ها بیشترین تعامل را دارید، در بالای صفحه به نمایش در می‌آید. این الگوریتم با این پیش‌فرض کار می‌کند که این حساب‌ها بیشترین اهمیت را برای شما دارند یا این که از دیدن مطالبی که آن‌ها به اشتراک می‌گذارند، لذت می‌برید.
 
این الزاما به معنای آن نیست که شما هیچ علاقه‌ای به دیگر حساب‌هایی که دنبال می‌کنید ندارید، اما شاید این حساب‌ها دیگر به اندازه قبل با نیازهای شما تطابق ندارند و زمان آن فرا رسیده است تا با آنفالو کردن آن‌ها فهرست دنبال‌شوندگان خود را پاک‌سازی کنید.
 
هنوز روشن نیست که این قابلیت جدید از چه زمانی به کاربران اینستاگرام ارائه خواهد شد اما به هر روی امکانی کاربردی برای آن دسته از کاربرانی است که در گذر زمان کنترل خود را بر روی فهرست دنبال‌شوندگان‌شان از دست داده‌اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.