اینترنت و شبکه

فناوری اطلاعات

October 23, 2019
11:09 چهارشنبه، 1ام آبانماه 1398
کد خبر: 105107

پشتیبانی تلفنی از مشتری با هوش مصنوعی

یک شرکت تجاری ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ابداع کرده که با درک حالت ها و روحیه مشتریان تماس گیرنده با بخش پشتیبانی یا خدمات پس از فروش می تواند به ارائه پاسخ مناسب کمک کند.
 
 
به نقل از آسین ایج، Rezo.ai نام یک پلاتفورم هوش مصنوعی تسهیل کننده ارائه خدمات پس از فروش به مشتریان در حوزه های مختلف است که به خصوص در زمان اوج تماس های مشتریان خدمات مختلف می تواند به مدیریت این تماس ها و پاسخگویی به آنها کمک کند.
 
 
 
 
از جمله مزایای Rezo.ai می توان به درک حال و هوا و شرایط روحی مشتری، امکان پیش بینی سطح علاقه مشتری به استفاده از خدمات و غیره اشاره کرد. همچنین از این طریق می توان پاسخ هایی شخصی سازی شده را به هر مشتری ارائه کرد.
 
پلاتفورم هوش مصنوعی مذکور در حوزه هایی همچون سفر و برگزاری تورهای تفریحی، تجارت، صنعت بیمه و غیره قابل استفاده است. همچنین از این طریق طبقه بندی اظهارات و خواست های مشتریان در قالب زمان دریافت خدمات،شکایت، پیشنهاد،انتقاد، بازپرداندن هزینه دریافتی، ارائه بازخورد و غیره راحت تر خواهد بود.
 
طراحی پلاتفورم Rezo.ai در هند دو سال به طول انجامیده و الگوریتم های آن با بررسی تماس ها و گفتگوها و مکالمه های مختلف انسانی طراحی شده اند. این فناوری برای استفاده در قالب برنامه های گپ اینترنتی مانند واتس اپ و نیز با استفاده از ایمیل، لایوچت و در شبکه های اجتماعی قابل استفاده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.