اپلیکیشن

تلفن همراه

October 25, 2019
12:43 جمعه، 3ام آبانماه 1398
کد خبر: 105174

ابزار Series به پلتفرم IGTV اینستاگرام برای تولید محتواهای اپیزودیک اضافه شد

 
اینستاگرام این هفته ابزار جدید Series را به پلتفرم IGTV خود اضافه کرد که به تولیدکنندگان محتوا اجازه می دهد ویدیوهای خود را به شکل اپیزودیک دسته بندی کنند.
 
به کمک قابلیت Series تولیدکنندگان محتوا می توانند برندسازی بهتری برای محتواهای ویدیویی خود انجام داده و کاربران را به تماشای ادامه قسمت ها تشویق کنند.
 
به کمک ابزار جدید کاربر می تواند برای هر سری یک برچسب اختصاصی در نظر گرفته و به لطف تبی که روی صفحه نمایش داده می شود، کاربران می توانند تولیدکننده محتوای مورد علاقه خود را فالو کرده و نوتیفیکیشن اپیزودهای جدید را دریافت کنند.
 
 
کار کردن با ابزار Series در IGTV بسیار ساده بوده و هنگام آپلود ویدیو می توان در صفحه انتخاب عنوان و توضیحات، با ضربه زدن روی گزینه Add to Series یک سری جدید ایجاد نموده و اپیزودهای جدید را به آن اضافه کرد.
 
وجود گزینه های متعدد برای دسته بندی محتوا، سبب راهنمایی بهتر کاربران برای مشاهده ویدیوهای خاص و همچنین تنوع در محتواهای کانال می شود. دسته بندی در ابزار Series تقریباً شبیه Playlist در یوتیوب است با این تفاوت که در این ابزار تمرکز روی دوباره دیدن برنامه هاست.
 
با توجه به قدرت تبلیغاتی بالای اینستاگرام که قابلیت نمایش محتواهای IGTV در صفحه Explore یا صفحه اصلی را دارد، می توان به موفقیت این ابزار امیدوار بود.
 
ابزار Series اینستاگرام شباهت زیادی به قابلیت Snap Originals اسنپچت دارد که شامل مجموعه ای از برنامه های نمایشی، مستند، شوهای کمدی و سریال های جوان پسند بوده و اخیراً محبوبیت بالایی نزد کاربران پیدا کرده است. برخی از کانال های آن به طور میانگین ماهانه ده ها میلیون بیننده دارد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.