اپلیکیشن

تلفن همراه

October 27, 2019
12:34 یکشنبه، 5ام آبانماه 1398
کد خبر: 105240

بخش «تاکسی» به اپلیکیشن تپ‌سی اضافه می‌شود

 
بخش ویژه تاکسی‌ها در اپلیکیشن تپ‌سی راه‌اندازی می‌شود.
 این بخش پس از امضای تفاهم‌نامه میان سازمان تاکسیرانی و تپ‌سی در اپلیکیشن این تاکسی اینترنتی ایجاد می‌شود.
طبق توافق صورت گرفته میان سازمان تاکسیرانی و تپ‌سی در این بخش فقط رانندگان تاکسی مجاز به فعالیت در این بخش هستند.
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ضمن تایید این خبر اعلام کرد: «طبق این توافق قرار شده با ایجاد بخش ویژه تاکسی درون اپلیکیشن تپ‌سی، افراد علاقمند به جابه‌جایی و استفاده ازتاکسی از این بخش استفاده کنند و درخواست آنان فقط برای رانندگان تاکسی‌ها ارسال می‌شود.»
علیرضا قنادان در توضیح کاربردی این بخش گفت: « البته در بخش عمومی درخواست خودرو آنلاین نیز درخواست برای تاکسی‌ها ارسال می‌شود، اما اگر کسی در بخش تاکسی‌ها درخواست خودرو کند فقط برای رانندگان تاکسی درخواست ارسال خواهد شد.»
 
او اضافه کرد: «با توجه به اینکه تپ‌سی مانند دیگر سامانه‌های الوپیک و کارپینو برای ما از این پس رسمی محسوب می‌شود، ما اطلاع‌رسانی لازم را در تاکسیرانی درخصوص عملکرد این تاکسی‌اینترنتی انجام خواهیم داد.» به گفته او براساس توافقات انجام شده تپ‌سی برای شناسایی تاکسی‌های فعال به تاکسیرانی کمک خواهد کرد.
 
قنادان با اشاره به اینکه قرار است سرویس‌های جدید حمل‌ونقلی طراحی شود تا برای تاکسیرانی هم از منظر نوآورانه بودن جذابیت داشته باشد گفت: «به عنوان مثال تپ‌سی لاین می‌تواند به تاکسیرانی و حمل‌ونقل شهری هم کمک کند. ما می‌خواهیم از این سامانه‌ها کمک بگیریم تا بتوانیم خدمات زیرساختی راه‌اندازی برخی خطوط هوشمند یا برخی سرویس‌های جدید را به صورت مشترک با تپ‌سی تعریف و راه‌اندازی کنیم.»
 
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی اعلام کرد آنها از همکاری شرکت‌های دیگری که فعالیت نوآورانه انجام می‌دهند و سرویس‌هایی را در راستای هوشمندسازی پیشنهاد می‌دهند حمایت و استقبال می‌کنند. او تاکید کرد: «مهم‌ترین بخش این قرارداد این است که تاکسیرانی و شرکت‌های تاکسی اینترنتی را از موضع پیشین نسبت به یکدیگر دور می‌کند.»
 
قنادان درباره دیگر مزیت توافق‌نامه امضا شده برای تاکسیرانان گفت:«باشگاه رفاه تاکسیرانان یک پلتفرم نرم‌افزاری است و در آن اطلاعات مربوط به تاکسیرانان ثبت شده و اگر در سامانه‌های اینترنتی مجاز مانند کارپینو و الوپیک نیز فعال بودند برایشان مزیت‌هایی مانند بهره‌مندی از بیمه تکمیلی درمان یا تخفیف در خرید لاستیک در نظر می‌گرفتیم. حال پس از امضای این قرارداد اتصال زیرساخت تپ‌سی از نظر فنی فراهم شده و رانندگان این سرویس آنلاین تاکسی نیز می‌توانند از این مزایا بهره‌مند شوند».
 
او در پایان درباره امتیازی که فعالیت تاکسی‌ها در تپ‌سی خواهد داشت، گفت: «ما برای رانندگانی که در تپ‌سی فعال شدند و مردم از عملکرد آنها رضایت داشتند و توانستند امتیازهای بالاتری کسب کنند، در سامانه‌های رفاهی تاکسیرانی امتیازاتی قائل می‌شویم.»
 
پیش از این اعلام شده بود که اولین قرارداد شهرداری‌ها با یک شرکت تاکسی اینترنتی، بین شهرداری تهران و تپسی امضا شده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.