اپراتورها

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

October 28, 2019
23:10 دوشنبه، 6ام آبانماه 1398
کد خبر: 105274

خدمات ویدیویی HBO برای مشترکان AT&T رایگان شد

 

 

شرکت «وارنر مدیا» که رمان‌های پرفروش جهان را منتشر می‌کند این روزها تصمیم دارد در زمینه‌های دیگر هم گام بردارد. این شرکت با برنامه‌ریزی‌های جدید خود می‌خواهد تماشاچیان جوان را به سمت خود بکاشند تا در عرصه رقابتی فیلم‌های سینمایی گوی سبقت را از رقبا برباید.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) بر اساس آخرین تصمیم صورت گرفته سرویس HBO Max، فیلم‌های سینمایی HBO، کلیپ‌های موسیقی، برنامه‌های تلویزیونی، و سریال‌های محبوبی نظیر «فرندز» از بهار پیش‌رو برای 10 میلیون مشترک شرکت مخابراتی AT&T که در خدمات فیلم HBO هم اشتراک دارند، به صورت رایگان منتشر می‌شود.

این طور که «جانی استانکی» مدیر عملیاتی شرکت مخابراتی AT&T توضیح داده است، این سرویس رایگان فقط برای کاربران آمریکایی ارایه خواهد شد و این نخستین باری است که خدمات ویدیویی HBO برای کاربران موبایلی رایگان عرضه می‌شود.

این سرویس فقط برای آن دسته از مشترکان AT&T ارایه می‌شود که هم اکنون یکی از محصولات این کمپانی مخابراتی نظیر DirecTV یا سرویس خدمات موبایلی آن را در اختیار دارند.

شرکت مخابراتی AT&T پیش‌بینی کرده است که در سال 2025 یلادی بیش از 80 میلیون مشترک موبایلی در سراسر جهان داشته باشد و از این تعداد حدود 50 میلیون نفر در آمریکا ساکن باشند. اهداف بلندپروازانه این اپراتور در حالی ارایه شده است که شرکت نتفلیکس هم چندی پیش از برنامه‌های جدید خود برای کاربران موبایلی خبر داد و همچنین کمپانی فیلمسازی دیزنی نیز اعلام کرد سرویس جدید خود به نام «دیزنی پلاس» را برای رقابت با نتفلیکس به زودی عرضه می‌کند.

«وارنر مدیا» بر این باور است که سرویس جدید در سال 2021 میلادی همزمان با اجرای طرح‌های جدید تبلیغاتی برای دسترسی به خدمات ویدیویی به صورت ارزان‌تر، سطح بیشتری از کاربران را تحت پوشش قرار می‌دهد.

ATT.jpg

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.