بازی

فناوری اطلاعات

October 29, 2019
12:22 سه شنبه، 7ام آبانماه 1398
کد خبر: 105289

آمار جدیدی از فروش بازی Mario Kart Tour منتشر شد

 
 بیش از یک ماه از انتشار بازی Mario Kart Tour می‌گذرد و شرکت نینتندو امروز هم آمار جدیدی از تعداد دانلود و فروش این عنوان را در دسترس قرار داده است. برای مشاهده‌ی جزئیات بیشتر در این زمینه، ما را در ادامه همراهی کنید.
 
بسیاری از بازی‌بازان با عناوین مربوط به شخصیت Mario خاطره دارند و تاکنون نسخه‌های مختلف و جذابی از آن را تجربه کرده‌اند. Mario Kart Tour نام عنوان جدیدی است که ماه گذشته برروی سیستم عامل‌های اندروید و iOS عرضه شد و خیلی زود افراد زیادی را به خود جذب کرد. شما در این بازی باید کنترل Mario و یا دوستانش را به عهده گرفته و در حالت‌های مختلف، مسابقات هیجان‌انگیزی را پشت سر بگذارید. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های مسابقه‌ای هستید، Mario Kart Tour را به هیج وجه از دست ندهید.
 
همان‌طور که در جریان هستید، تاکنون عناوین گوناگونی از شرکت نینتندو برروی گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار گرفته‌اند که از پرطرفدارترین آن‌ها می‌توان به Super Mario Run، Animal Crossing و Fire Emblem Heroes اشاره کرد. این بازی‌ها ضمن دانلودهای بی‌شمار از سوی بازی‌بازان، تبدیل به درآمد خوبی برای سازندگان نیز شده‌اند. جالب است بدانید که Mario Kart Tour تاکنون تبدیل به بهترین بازی این شرکت برروی گوشی‌های هوشمند شده است. این بازی تاکنون ۱۲۳ میلیون بار توسط بازی‌بازان دانلود شده و فروش آن از مرز ۳۷٫۴ میلیون دلار عبور کرده است. ظاهرا تیم سازنده برنامه‌های زیادی برای این بازی دارد که در آینده از آن‌ها رونمایی خواهد کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.