تلفن همراه

سخت‌افزار

فناوری

گوشی

لبه تکنولوژی

October 31, 2019
20:44 پنجشنبه، 9ام آبانماه 1398
کد خبر: 105358

سامسونگ دومین گوشی با نمایشگر انعطاف‌پذیر را معرفی کرد

samsung_resize_md.png

 

سامسونگ این روزها در حال آژمایش روی یک گوشی هوشمند جدید مجهز به نمایشگر انعطاف پذیر و تاشو است که سال‌ها قبل شرکت موتورولا گوشی معمولی خود با این شکل ظاهری و نمایشگر غیرتاشو را به عنوان باریک‌ترین گوشی جهان عرضه کرده بود.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) این مدل مفهومی که هم اکنون با کد SDC19 مورد آزمایش قرار می‌گیرد، این هفته در کنفرانس سامسونگ معرفی شد و شرکت کره‌ای نخستین تصاویر آن را منتشر کرد.

در حالی که کاربران با عرضه «گلگسی فولد سامسونگ» طی چند ماه گذشته برای نخستین بار گوشی هوشمند مجهز به نمایشگر تا شدنی را در اختیار گرفتند، این شرکت هم اکنون به این نتیجه رسیده است که می‌بایست سرمایه‌گذاری‌های بیشتری را در این زمینه انجام دهد و قیمت این محصول را پایین بیاورد تا امکان خرید آن را برای عموم کاربران فراهم شود.

مدل مفهومی جدید که سامسونگ هنوز نام آن را اعلام نکرده است شکل ظاهری شبیه به گوشی‌های تاشو یک دهه قبل را دارد که نمایشگر آنها از قسمت بالا روی صفحه‌ کلید سخت‌افزاری خم می‌شد و مشهورترین آنها گوشی ساخت شرکت موتورولا بود.

«هایسون جئونگ» مدیر مرکز تحقیق و توسعه سامسونگ طی سخنرانی خود در کنفرانس توسعه دهندگان این شرکت توضیح داد: «این برند جدید در عرصه گوشی‌های هوشمند که نمایشگرهای انعطاف‌ پذیر و خم شدنی را در اختیار کاربران می‌گذارد با انداز جیب کاربران سازگار نیست. به همین خاطر ما سعی کردیم نسل بعدی این گوشی‌ها را اندکی کوچک‌تر و کاربردی‌تر تولید کنیم».

البته سامسونگ جزییات زیادی را در مورد این محصول منتشر کرد و به درستی مشخص نشد دومین گوشی سامسونگ با این نمایشگر چه زمانی وارد بازار می‌شود.

شرکت سامسونگ که دفتر مرکزی آن در شهر سئول واقع شده است همچنین به این مسئله اشاره کرد که نسل جدید نمایشگرهای خم شدنی که برای این گوشی در نظر گرفته شده است مشکل قبلی را ندارد و کاربران بدون هرگونه نگرانی می‌توانند به دفعات زیاد آن را تا کنند.

samsung-2_resize_md.png

 

  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.