تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

November 5, 2019
16:13 سه شنبه، 14ام آبانماه 1398
کد خبر: 105536

سامسونگ 50 ساله شد

شرکت سامسونگ روز جمعه 10 آبان، پنجاهمین سالگرد بنیانگذاری خود را با حضور مدیران و کارمندانش جشن گرفت. در این مراسم که در شهر دیجیتال سامسونگ در شهرک مرکزی این شرکت در شهر سووان برگزار شد، بیش از 400 نفر از کارمندان سامسونگ حضور داشتند. 
در این مراسم و با حضور جمعی از مدیران ارشد، نیم قرن حضور موفق و پیشگامی این شرکت در نوآوری‌ در عرصه‌های مختلف را جشن گرفتند. 
جی لی، معاون رییس هیات مدیره سامسونگ در پیامی ویدیویی به این مراسم از تمامی کارمندان شرکت به دلیل تعهد کاری‌شان در 50 سال گذشته تشکر کرده و بر پایبندی این شرکت به ادامه مسیر موفقیت مبتنی بر میراث دستاوردهای گذشته و تبدیل شدن به شرکتی معتبر، تاکید کرد. 
او گفت «موفقیت‎های 50 سال گذشته تنها به یمن تعهد و سختکوشی تک تک شما ممکن شده است. در آستانه 50 سال بعدی نیز بیایید تخیلات و رویاهایمان را بر ساخت آینده‎ای فوق‌العاده متمرکز کنیم».
او با تاکید مجدد بر تعهد سامسونگ به معرفی فناوری‌های نوآورانه در راستای کمک به جامعه جهانی افزود «بیایید با استفاده از فناوری‌های جدیدمان، آینده‌ای سالمتر و خوشحالتر بسازیم. ما با رشد در کنار همدیگر و به اشتراک‌ گذاشتن موفقیت‌هایمان، به بهترین‎ها در جهان تبدیل خواهیم شد».
 
چشم انداز ایجاد یک میراث ارزشمند
مدیران و کارمندان سامسونگ که در این مراسم حضور داشتند دستاوردهای بزرگ خود در نیم قرن گذشته را یادآوری کرده و بر آغاز مسیری نو در راستای تبدیل شدن به یک شرکت پیشرو در صدسالگی سامسونگ تاکید کردند.
کینام کیم، مدیرعامل بخش راهکارهای سامسونگ هم سه هدف اصلی این شرکت برای تداوم رشد در فصل جدید حیات سامسونگ را تشریح کرد. او گفت «تغییرات غیرقابل پیش‌بینی به دلیل تغییرات مادی و جمعیت‌شناختی و رفتارهای مشتریان، خصیصه اصلی عصر جدید در صنعت فناوری خواهد بود. به همین دلیل ما برای موفقیت باید به شکلی خستگی ناپذیر به دنبال نوآوری داخلی باشیم. هیچگاه نباید آموختن را متوقف کنیم و در انجام کارهای محوله باید جسور و مرزشکن باشیم.».
هدف دوم سامسونگ که در این مراسم به آن اشاره شد این بود که مشتری همیشه در مرکز همه تجارت‌های این شرکت قرار خواهد داشت. کیم در این مورد تاکید کرد «ما باید همیشه یک قدم از نیازها و انتظارات مشتریان جلوتر بوده و روش‌هایی نوین برای رشد در بازارهای نوظهور پیدا کنیم، ما باید همیشه مراقب باشیم که مشتریان در مرکز همه فعالیت‌های ما قرار داشته باشند». 
او در پایان سخنانش گفت «بیایید با همکاری هم به سامسونگ کمک کنیم تا به شرکتی تبدیل شود که به ایجاد جهانی بهتر کمک کرده و برای نسل‌های آینده نامی محترم و دوست داشتنی باشد. من از همه می خواهم که مسئولیت‌هایمان را در مقام یک شهروند شرکتی متعهد، فراموش نکنند».
مدیران و کارمندان سامسونگ در سراسر جهان در هفته‌های اخیر با انجام فعالیت‎های داوطلبانه تلاش کردند تا حضوری مسئولانه در جوامع محل فعالیت خود داشته باشند و به شکلی معنادارتر، پنجاهمین سالگرد تاسیس شرکت خود را برگزار کنند. از جمله این فعالیت‌های جهانی می‌توان به کمپین کمک به خیریه‌ها توسط کارمندان سامسونگ و انجام پروژه‌های آموزشی برای دانش‎آموزان نوجوان اشاره کرد. 
شرکت سامسونگ در راستای ایفای نقش شهروند شرکتی خود در ایران هم پروژه‎ها و فعالیت‎های متنوعی داشته است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به راه‌اندازی و تجهیز کتابخانه‎های مخصوص نابینایان و کم‌بینایان موسوم به کتابخانه‎های گویا در 15 استان کشور، راه‎اندازی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برای کمک به ایده های نوآور و همچنین آکادمی مهندسی سامسونگ برای مهارت آموزی جوانان اشاره کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.