اپراتورها

تلفن همراه

November 11, 2019
10:58 دوشنبه، 20ام آبانماه 1398
کد خبر: 105691

صدری در آیین رونمایی از فاز هشتم توسعه شبکه همراه اول : تحقق ایران دیجیتال با گسترش روزافزون خدمات مجموعه مخابرات و همراه اول

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در آیین رونمایی از فاز هشتم توسعه شبکه همراه اظهار داشت : ارتباط شرکت مخابرات ایران و همراه اول یک ارتباط ناگسستنی و رو به هم افزایی است و اپراتور اول تلفن همراه با تکیه بر توان زیرساختی مخابرات کشور و هم افزایی حوزه های ثابت و سیار، نقش خود را در توسعه اکوسیستم دیجیتال کشور با بهره برداری از پروژه فاز ۸ به عالی ترین صورت ایفا می کند.
 
 سیدمجید صدری با بیان اینکه پروژه فاز ۸ توسعه همراه اول به عنوان یکی از مهم ترین پروژه های مخابراتی کشور، پیشران توسعه صنعت ارتباطات است، افزود: به منظور نهایی سازی این عملیات گسترده و تاثیرگذار، از حدود ۲ هزار سایت جدید و ۱۹ هزار تکنولوژی جدید و مختلف ، استفاده می شود که انقلابی در دسترسی مشتریان به نسل های پیشرفته ارتباطات سیار ایجاد خواهد کرد.
 
وی افزود: توسعه فیبر برای توسعه سایت های نسل سوم و چهارم و بالاتر و ایجاد پهنای باند کافی داخل مراکز برای پشتیبانی از سایت ها، از مهم ترین وظایف شرکت مخابرات ایران، برای همکاری با همراه اول در اجرا و تحقق چشم انداز توسعه فاز ۸ می باشد.
 
سیدمجید صدری افزود: در این مسیر لزوم توانمندسازی عوامل اجرایی استان ها و با کمک وزارت ارتباطات
برای توسعه سریع طرح uso بسیار مهم است.همچنین تلاش برای ایجاد انضباط مالی روزافزون در تمام بخش های مخابرات و همراه اول و ارتباط مناسب با شرکت نقش اول کیفیت (ناک) لازم و ضروری است.
 
وی تصریح کرد: شروع پروژه افتتاح فاز ۸ همراه اول، نقطه عطفی در مسیر فعالیت های این شرکت بوده و چشم انداز اپراتور اول تلفن همراه را به ویژه در پوشش نسل های جدید اینترنت همراه در ایران بی رقیب می سازد. البته تشریح شرح وظایف هر یک از بخش ها و واحدهای مختلف ثابت و سیار، موجب پاسخگو بودن استان ها و پیروی از برنامه توافق شده و اجرای سریع آن خواهد شد.
 
صدری افزود: در این مسیر مهم، لزوم تلاش مضاعف در تمام استان ها با توانمند سازی عوامل اجرایی، تمدید قرارداد اجاره سایت ها و تمدید آن با مالکین و سازمان ها به منظور اجرای صحیح عملیات دیجیتال محور شرکت مخابرات ایران و همراه اول لازم و ضروری است.
 
 
وی اظهار داشت: توسعه فاز۸ همراه اول با همکاری شرکت مخابرات ایران، این مجموعه را به مهم ترین و بزرگترین پیشران تحول دیجیتال برای مشتریان، سازمان ها، صنایع و دولت ایران تبدیل خواهد کرد و آن را به عنوان یکی از حامیان اصلی رشد و توسعه اکوسیستم دیجیتالی در ایران هوشمند معرفی خواهد کرد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اضافه کرد: اپراتورهای پیشرو در دنیا، همواره هم از منظر استراتژیک و هم از منظر عملیاتی، سرمایه گذاری ویژه ای بر روی مدیریت فناوری های خود شامل رصد، شناسایی، ارزیابی و انتخاب،توسعه و یادگیری فناوری داشته اند که فعالیت های همراه اول و مخابرات نیز کاملا به همین سمت و سو در حرکت است.
 
وی در همین زمینه یادآور شد: پیروی از فرهنگ تغییر رفتار مشترکان موبایل و ثابت، در فضای صنعت دیجیتال امری طبیعی است و بسیاری از خدماتی که قبلا با مراجعه حضوری مشترکان به مراکز و دفاتر انجام می‌شد به واسطه تجارب جدید که در استفاده از خدمات حوزه بانکی، حمل‌ونقل، آموزش و ارتباطات در شبکه‌های اجتماعی کسب شده، دیگر رضایت‌بخش نیست و توسعه فرهنگ دیجیتالی یک ضرورت است.
 
سیدمجیدصدری در پایان تصریح کرد: پیروی از این فرهنگ دیجیتالی جدید یک ضرورت است، چرا که ذائقه و سلیقه کاربران در استفاده از ابزارهای ارتباطی و خدمات تعریف‌شده در این عرصه، کاملا متحول شده و افتتاح فاز ۸ توسعه همراه اول نیز کاملا در همین راستا و تحقق کامل و اساسی چشم انداز ایران هوشمند است.
 
 در این مراسم همچنین از تمبر یاد بود اختصاصی فار ۸ توسعه شبکه همراه اول رونمایی شد .
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.