بازی

فناوری اطلاعات

November 15, 2019
12:39 جمعه، 24ام آبانماه 1398
کد خبر: 105853

هدست گیمینگ ریزر کراکن آلتیمیت با قیمت 129 دلار رونمایی شد

 
ریزر از هدست گیمینگ جدید خود به نام ریزر کراکن آلتیمیت (Razer Kraken Ultimate) رونمایی کرد. این محصول از قابلیتی به نام THX Spatial Audio بهره می برد که به گفته ریزر از صدای فراگیر عملکرد بهتری داشته و گیمر را بیشتر در دنیای بازی غرق می کند.
 
هدست ریزر کراکن آلتیمیت از آنجا که محصولی پرچمدار محسوب می شود، از قابلیت های متعددی برخوردار است. این محصول درایورهای نئودیمیومی 50 میلیمتری داشته و از تکنولوژی THX Spatial Audio بهره مند است. این تکنولوژی با بهره برداری از واکنش گوش های انسان به صداها، کاربر را در یک حباب 360 درجه قرار می دهد. به گفته ریزر این قابلیت از صدای فراگیر 7.1 کاناله قدرتمندتر است.
 
کمپانی ریزر برای اطمینان از واضح بودن صدای گیمر در چت ها، میکروفون ریزر کراکن آلتیمیت را به قابلیت حذف نویز مجهز کرده تا صدای او هر چه شفاف تر به گوش هم تیمی ها برسد.
 
گوشی های هدست مورد بحث در داخل از ابرهای نرم و در قسمت بیرون از چرم مصنوعی بهره می برند همچنین داخل آنها ژل های مخصوصی تعبیه شده که گوش های کاربر را خنک می کنند. ریزر گیمرهایی که از عینک استفاده می کنند را فراموش نکرده و گوشی ها را طوری طراحی کرده تا فشار کمتری به دسته عینک وارد کنند.
 
فرکانس پاسخ دهی هدست ریزر کراکن آلتیمیت که تنها 275 گرم وزن دارد، از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغیر بوده و حساسیت آن 109 دسیبل است. این محصول از نورپردازی Chroma RGB نیز بهره مند بوده و با کابل 1.3 متری USB به سیستم متصل می شود. هدست ریزر کراکن آلتیمیت از هم اکنون به قیمت 129 دلار قابل خریداری است.
 
ریزر علاوه بر هدست ریزر کراکن آلتیمیت، هدست ارزان قیمت Kraken X USB را نیز به قیمت 59 دلار معرفی کرد. فرکانس پاسخ دهی این محصول از 12 هرتز تا 28 کیلوهرتز و با حساسیت 109 دسیبل بوده و از صدای فراگیر 7.1 کاناله، درایورهای 40 میلیمتری و نورپردازی سبز روی گوشی ها بهره می برد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.