آیین‌نامه‌ها و فراخوان‌ها

اپراتورها

تلفن همراه

November 24, 2019
14:22 یکشنبه، 3ام آذرماه 1398
کد خبر: 106151

فراخوان دعوت به همکاری شرکت های ارزش‌افزوده تلفن ثابت با شرکت مخابرات ایران

با هدف کارآمد سازی شبکه ارتباطی و یکپارچه‌سازی ارائه خدمات، تمام سرویس‌های ارزش افزوده توسط شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب که یکی از شرکت‌های زیرمجموعه و اقماری شرکت مخابرات ایران است، ارائه می‌شود.
 
این شرکت در مدیریت یکپارچه سرویس‌های ارزش‌افزوده، بهبود محصولات کنونی، تحقیق و توسعه محصول، خلق محصول جدید و مدیریت استارتاپ‌ها ایفای نقش می کند و مشتریان می توانند به منظور ثبت درخواست های همکاری  و انعقاد قرارداد با شرکت، به آدرس www.karashob.com مراجعه و یا از ایمیل Karashab@tci.ir  و صفحه اینستاگرام شرکت به نشانیhttps://www.instagram.com/karashab/استفاده کنند.
 
تجمیع تمامی سرویس‌های ارزش‌افزوده بر یک بستر مخابراتی ، رشد روزافزون سرویس‌های ارزش‌افزوده،ایجاد نوآوری به همراه ارائه مناسب‌ترین قیمت و ایجاد مزیت رقابتی در بازار ارتباطات کشور را به عنوان سرفصل های فعالیت‌های خود تعریف کرده و آماده عقد قرارداد با کلیه فعالان بازار اقتصاد دیجیتال  به منظورتحقق رضایتمندی مشتریان و دستیابی به برند اول بازار خدمات ارزش افزوده در سراسر کشور است.
 
شرکت گسترش خدمات ارتباطات کاراشاب به عنوان مجری طرح توسعه خدمات ارزش افزوده بر بستر شبکه تلفنی و دیتایثابت شرکت مخابرات ایران آماده عقد قرارداد همکاری در حوزه خدمات ارزش افزوده از قبیل :
 
۱- مشارکت در تأمین و ارائه خدمات ارزش افزوده (IVR)
 
۲- خرید ترافیک محتوای دیجیتال
 
۳- ارائه سرویس های ارزش افزوده در حوزه دیتا و
اپلیکیشن ها
 
۴- پیامک صوتی و متنی و ….
 
 
است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.