اپراتورها

تلفن همراه

December 2, 2019
11:05 دوشنبه، 11ام آذرماه 1398
کد خبر: 106472

تحقق صرفه جویی ۴ میلیون یورویی با استفاده از تجهیزات مخابراتی ساخت داخل

سیدمجید صدری با اشاره به رویکرد راهبردی مخابرات در اجرای رونق تولید اظهار داشت: با خرید باتری های مخابراتی پیشرفته و انواع ماژول های یکسوکننده در تمام کشور از شرکت های داخلی ، بیش از ۴ میلیون یورو صرفه جویی در تجهیز و توسعه صنایع مخابراتی کشور انجام شده است.
 
 سید مجید صدری ضمن اعلام مطلب فوق افزود: در پی ابلاغ شعار "رونق تولید" توسط مقام معظم رهبری در ابتدای سال جاری، تمرکز شرکت در بخش تامین کنندگان تجهیزات بر استفاده از تولیدات داخلی، انجام و به تمام حوزه های زیرمجموعه ابلاغ شده است.
 
وی افزود: در همین راستا، بیش از سه میلیون یورو در خرید انواع باطری و حدود یک میلیون یورو در خرید انواع ماژول های یکسوکننده به منظور حمایت از تولیدات داخلی صرفه جویی شده است.
 
سیدمجید صدری، توجه به سه مسئله " استفاده از تولید داخل" ، "روند قانونی خرید تجهیزات" و "صرفه جویی ارزی کشور" را از ارکان اصلی این اقدام دانست و اظهار داشت: این اقدام اگر توسط شرکت مشابه خارجی انجام می شد، باعت خروج بیش از ۴ میلیون یورو ارز از کشور می شد که ضمن جلوگیری از آن، موجب صرفه جویی در منابع ارزی کلان کشور شد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: با انجام این مهم، علاوه بر کمک به اشتغال زایی داخلی از صنایع نوپا و دانش بنیان و شرکت های مخابراتی تامین کننده تجهیزات این صنعت، حمایت ویژه ای به عمل آمده است.
 
وی رعایت حداکثری استانداردهای لازم در بخش تجهیزات مخابراتی را یکی از ضروریات امر توسعه و ارایه خدمات عنوان کرد و افزود: شرکت مخابرات ایران به منظور ارایه خدمات با کیفیت به مشتریان ، تمام تولیدکنندگان داخلی دانش محور را به استفاده از تکنولوژی روز دنیا و افزایش کیفیت تولیدات خود تشویق و از آنان حمایت می کند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.