اپلیکیشن

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

December 4, 2019
14:40 چهارشنبه، 13ام آذرماه 1398
کد خبر: 106575

نخستین سرویس شارژ خودکار کیف پول در ایران راه‌اندازی شد

چندی پیش اسنپ و آسان‌پرداخت از کیف پول مشترک خود رونمایی کردند؛ اکنون روابط عمومی اسنپ از راه‌اندازی سرویس شارژ خودکار این کیف پول خبر داده است.
 
 
 با فعالسازی شارژ خودکار کیف پول آپ می‌توانید به جای آن‌که همیشه کیف پول‌تان را شارژ کنید این وظیفه را به اپلیکیشن آسان‌پرداخت بسپارید. کافی است یکی از حساب‌های بانکی خود را به این کیف پول متصل کنید. برای ثابت نگه داشتن موجودی این کیف پول می‌توانید طی قراردادی (با مشخص کردن بازه زمانی) اجازه برداشت از حساب بانکی‌تان را (با سقف مشخص) صادر کنید.
 
با فعالسازی سرویس شارژ خودکار کیف پول، پس از درخواست خودرو از اپلیکیشن اسنپ می‌توانید تنها با انتخاب پرداخت از کیف پول، بدون نیاز به وارد کردن رمز دوم و مشخصات کارت بانکی هزینه‌ی سفر خود را پرداخت کنید.
 
سرویس شارژ خودکار کیف پول شما را به حساب بانکی‌تان متصل می‌کند و امکان مدیریت سقف برداشت و تعیین محدوده زمانی را به شما می‌دهد. این سرویس یکی از روش‌های معمول پرداخت در جهان است که اکنون به واسطه‌ی محصول مشترک اسنپ و آپ می‌توانیم برای نخستین بار در ایران از امکانات آن بهره ببریم و در مدیریت مالی از آن استفاده کنیم.
 
پیش از این نیز اسنپ و آپ با راه‌اندازی کیف پول مشترک خود پرداخت هزینه غذا، سفر با اسنپ و اسنپ‌بایک در اپلیکیشن اسنپ و شارژ، عوارضی آزادراه و دیگر خدمات را در اپلیکیشن آپ تسهیل کرده بودند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.