تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 9, 2019
14:44 دوشنبه، 18ام آذرماه 1398
کد خبر: 106759

خرید اقساطی از دیجی‌کالا تا ۱۰ میلیون تومان، برای پرسنل سازمان‌ها و شرکت‌ها آغاز شد

 
شرکت «دیجی‌پی» که بازوی فناوری مالی دیجی‌کالا است، اعلام می‌کند که با هدف تسهیل خرید مشتریان از دیجی‌کالا، طرح خرید اقساطی سازمانی را آغاز کرده است. این طرح، بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، امکان عقد قرارداد با شرکت‌ها و سازمان‌ها برای خرید اقساطی پرسنل سازمانی را تا ۱۰ میلیون تومان فراهم می‌کند.
 
این در حالیست که یک ماه پیش، دیجی‌پی پیش ثبت نام طرح خرید اقساطی از دیجی‌کالا را اطلاع‌رسانی کرده بود؛ طرحی که تنها چند ساعت پس از اعلام آن، بیشتر از ۱۰ هزار نفر برای دریافت تسهیلات ثبت نام کرده بودند. اکنون ولی دیجی‌پی ظاهراً تصمیم گرفته است تا خرید اقساطی را به شکلی کنترل‌شده‌تر، در اختیار مشتریان سازمانی قرار دهد.
 
این راهکار به پرسنل سازمان‌ها اجازه می‌دهد به کمک اعتبار اختصاص یافته در کیف پول خود، از بزرگترین فروشگاه آنلاین ایران خرید و اقساط ۶ یا ۱۲ ماهه پرداخت کنند. دیجی‌پی با این طرح در نظر دارد دامنه خدمات پرداختی خود را گسترش دهد.
 
آنطور که روابط عمومی دیجی‌پی اعلام کرده است، مزایای استفاده از راهکار خرید اقساطی دیجی‌پی، این موارد هستند:
 
دریافت اعتبار خرید بدون نیاز به ضامن یا سپرده
پرداخت اقساط به میزان خرید، نه به میزان اعتبار اختصاص یافته
ثبت چند خرید در بازه‌های زمانی مختلف
دریافت اعتبار مجدد پس از پرداخت کامل اقساط
امکان افزایش اعتبار بر اساس خوش حسابی کاربر
دریافت اعتبار و خرید اقساطی بدون نیاز به مراجعه حضوری
بر همین اساس پرسنل سازمان‌ها می‌توانند بدون نیاز به ضامن یا سپرده‌گذاری، تنها با تایید سازمان یا ارائه چک ضمانت، اعتبار خرید اقساطی از دیجی‌کالا دریافت کنند. همچنین پس از تخصیص اعتبار، کاربر تنها به میزان خرید قسط پرداخت می‌کند، به این صورت که اگر کاربری ۱۰ میلیون تومان اعتبار خرید دریافت کرده و ۵ میلیون تومان خرید انجام داده است، مبلغ اقساط براساس ۵ میلیون تومان محاسبه خواهد شد.
 
پیش از این روابط عمومی دیجی‌پی در پاسخ به سوال دیجیاتو مبنی بر اینکه سود این تسهیلات با چه درصدی محاسبه می‌شود، گفته بود:
 
«درصد سود بر اساس تامین کنندگان مالی و نوع کیف پول اعتباری، متفاوت خواهد بود. سود تعلق گرفته به این خریدها کاملا رقابتی و جذاب خواهد بود.»
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.