اپراتورها

تلفن همراه

December 18, 2019
12:21 چهارشنبه، 27ام آذرماه 1398
کد خبر: 107089

رونمایی از 68 دستاورد فناورانه در نمایشگاه بیستم تله کام

 
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران با اشاره به برگزاری نمایشگاه تله کام امسال در کنار نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، از برگزاری نشست ها و پنل های تخصصی و کارگاه های آموزشی در حاشیه نمایشگاه تله کام خبر داد.
فرامرز رستگار دبیر سندیکای صنعت مخابراتی ایران با اشاره به برگزاری بیستمین نمایشگاه صنعت مخابرات( ایران تله کام)، گفت: نمایشگاه امسال در 5 هزار متر مربع و با حضور 110 شرکت برگزار می شود.
 
وی افزود: از این تعداد شرکت کننده 10 شرکت اپراتوری و بقیه تولیدی، مهندسی و خدماتی هستند و یک پیام رسان نیز در این نمایشگاه حضور دارد.
 
رستگار با اشاره به اینکه نمایشگاه امسال با رویکرد تعامل و گفت و گو هدف گذاری شده است، گفت: به همین منظور در طول برگزاری نمایشگاه، نشست ها و پنل های تخصصی، کارگاه های آموزشی به همراه میزهای گفت و گو برگزار می شود که در این بخش 25 میز گفت و گو در نظر گرفته شده است.
 
وی با اشاره به تاخیر چند ماهه نمایشگاه تله کام امسال، افزود: راهبرد نمایشگاه امسال به عهده سندیکای صنعت مخابرات ایران و اتحادیه مشاوران، پیمانکاران و صادر کنندگان صنعت مخابرات بود و به دلیل اینکه نمایشگاه امسال خارج از تقویم برگزار می شود مانند سال های گذشته فضای بسیاری را نتوانستیم برای شرکت کنندگان در نظر بگیریم.
 
دبیر سندیکای صنعت مخابرات ایران، تصریح کرد: تلاش ما این بود که بر اساس سیاست های وزارت ارتباطات، مجموعه فعالان این حوزه مانند دانشگاه ها، پارک های علم و فناوری و صندوق های حمایتی حضور داشته باشند به همین منظور مناسبت هفته پژوهش و نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری را برای برگزاری نمایشگاه در نظر گرفتیم.
 
وی با اشاره به اینکه در نمایشگاه امسال 68 دستاورد با فناوری پیشرفته رونمایی می شود، افزود: از این تعداد 32 محصول نرم افزاری و 36 دستاورد سخت افزاری هستند که در مراسم افتتاحیه به صورت نمادین رونمایی شدند و در طول برگزاری نمایشگاه هم به صورت جداگانه در هر غرفه در معرض دید عموم گذاشته می شود.
 
رستگار با اشاره به اینکه برای نخستین بار دو تشکل بخش خصوصی برگزاری نمایشگاه را به عهده گرفتند، تصریح کرد: به دلیل اینکه این نمایشگاه خارج از تقویم نمایشگاه بین المللی و به صورت فشرده برگزار می شود شاید برخی کاستی ها و نارسایی هایی وجود داشته باشد که از قبل عذرخواهی می کنم و سعی می کنیم در سال های بعد این نمایشگاه با رونق و قوت بیشتری برگزار شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.