سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

December 18, 2019
14:39 چهارشنبه، 27ام آذرماه 1398
کد خبر: 107098

نسخه برفی و قدرتمند RTX 2080TI ایسوس از راه رسید

ایسوس برند نخست گیمینگ در جهان، نسخه ای خاص با قدرت مضاعف از کارت گرافیک های سری ROG STRIX خود را مبتنی بر تراشه قدرتمند NVIDIA RTX 2080TI تولید و عرضه کرد. در این خبر قصد داریم تا به این کارت گرافیک جدید از ایسوس بپردازیم:
 
 
Thumbnail image for WhatsApp Image 2019-12-18 at 14.30.54.jpeg
 
کارت گرافیک Strix GeForce RTX™ 2080 Ti White Edition ایسوس با رنگ سفید ظاهری متفاوت از محصولات رده بالای ایسوس را به نمایش گذاشته است. ایسوس برای این سری از کارت گرافیک های خود، تراشه دستچین شده و با کیفیت سیلیکون بالاتری را انتخاب کرده است. این عمل منجر به دستیابی فرکانس از پیش اورکلاک شده این کارت گرافیک تا 1770 مگاهرتز گردیده و محدودیت توان مصرف نیز در این کارت گرافیک تا 300 وات اعمال شده است.
 
فناوری Auto-Extreme
 
تمامی کارت گرافیک های ایسوس در خط تولید تمام خودکار Auto-Extreme طراحی و تولید می گردد. برخلاف سایرین، تمامی عملیات اسمبل و لحیم کاری در محیطی کاملاً ایزوله توسط ماشین های تمام خودکار انجام می گردد که علاوه بر کاهش آلاینده های زیست محیطی، اثرات ناشی از مشکلات خستگی نیروی انسانی را در محصولات ایسوس به صفر رسانده است.
 
طراحی با عملکرد بالا
 
کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti White Edition از خنک کننده ای 2.7 اسلات بهره می برد که دارای رادیاتوری با پره های بزرگ و حجیم است. فن های پیشرفته Axial-tech ایسوس نیز وظیفه عبور جریان مداوم هوا با کمترین نویز و بیشترین فشار استاتیکی را به هیتسینک وارد می کند.
 
نورپردازی چشم نواز Aura Sync
 
سطح سفید رنگ و مات کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti White Edition انعکاسی زیبا از نور داخل کیس در کنار نورپردازی Aura Sync، جلوه ای متفاوت را به سیستم های گیمینگ می بخشد.
 
کارت گرافیک ROG Strix GeForce RTX 2080 Ti White Edition همزمان با سایر کشورها، در کشور با گارانتی رسمی قابل تهیه می باشد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.