تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 23, 2019
11:29 دوشنبه، 2ام دیماه 1398
کد خبر: 107243

تدوین آیین‌نامه تبلیغات در حوزه کسب و کارهای الکترونیکی آغاز شد

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی اعلام کرد که فاز اول تدوین آیین نامه تبلیغات در حوزه کسب‌وکارهای الکترونیکی را انجام داده است.
 
 
این مرکز اعلام کرد که فاز اول تدوین آئین نامه اجرایی مواد 56 و 57 قانون تجارت الکترونیکی بعد از تحقیقات و بررسی‌‌های لازم در خصوص تبلیغات الکترونیکی و با برگزاری جلسات هم اندیشی و نظرسنجی با سازمان فناوری اطلاعات ایران، اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و انجمن صنفی کارفرمایی فروشگاه‌ های اینترنتی شهر تهران و همچنین با برگزاری جلساتی با کسب و کارهای اینترنتی فعال در این حوزه به سرانجام رسیده و منجر به تدوین دو سند در خصوص تبلیغات الکترونیکی شده است.
 
براساس این گزارش، دو سند «آشنایی با اصول تبلیغات الکترونیکی» و «‌مشکلات و راه حل ‌های تبلیغات الکترونیکی» روز 25 خردادماه  با هدف نظرسنجی عمومی روی سامانه اینماد منتشر شد.
 
حالا پس از اتمام فاز اول، فاز دوم تدوین آئین ‌نامه مذکور در دستور کار مرکز توسعه تجارت الکترونیکی قرار گرفته که منجر به تدوین پیش ‌نویس آیین نامه اجرایی مواد 56 و57 قانون تجارت الکترونیکی شده است.
 
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از صاحبنظران و خبرگان این حوزه دعوت کرده تا پیشنهادات، انتقادات و نظرات خود را در خصوص سند مذکور به پست الکترونیکی Moghaddam.n@ecommerce.gov.ir ارسال کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.