تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

December 24, 2019
15:20 سه شنبه، 3ام دیماه 1398
کد خبر: 107305

خوش‌بینی‌ها درباره قیمت بیت کوین قبل از تعطیلات کریسمس

 
جدیدترین پیش بینی تحلیل گران نشان می دهد قیمت بیت کوین در اوایل هفته آینده به ۸ هزار دلار می رسد، در حالی که پیش‌بینی‌های مشابه در هفته گذشته کاهش قیمت آن را در آغاز ۲۰۲۰ نشان می داد.
 
قیمت این ارز مجازی برای اولین بار از آغاز دسامبر به بالاتر از 7500 دلار رسید و 7 میلیارد دلار به ظرفیت کل بازار آن اضافه کرد.
 
هنوز تا اوج 13 هزار دلار تابستان و رکورد 20 هزار دلار 2017 فاصله زیادی باقی است ولی همین افزایش قیمت هم پیشرفت قابل توجهی نسبت به اوایل سال جاری میلادی است که بیت کوین زیر 4 هزار دلار معامله می‌شد.
 
افزایش قیمت مشابهی قبل از تعطیلات چهارم جولای در سال جاری میلادی اتفاق افتاد. همچنین در تعطیلات روز کارگر در ماه سپتامبر و عید شکرگزاری در نوامبر هم شاهد افزایش قیمت بودیم.
 
SFOX، بزرگترین معامله کننده ارز مجازی اعلام کرد:« ما پیش بینی کرده بودیم که تعطیلات باعث افزایش قیمت بیت کوین می‌شود چون با گرد هم جمع شدن خانواده، تحقیقات در مورد بیت کوین و خرید آن افزایش می یابد».
 
« اطلاعاتی که تا به امروز به دست آورده ایم نشان می‌دهد جستجو در گوگل برای بیت‌کوین قبل از تعطیلات به اوج می رسد نه بعد از آن. عوامل ایجاد تمایل نسبت به بیت‌کوین در تعطیلات هر چه باشد، به نظر می رسد بیت کوین در حال حاضر نسبت به تعطیلات بزرگ آمریکا حساس است».
 
سایر ارزهای مجازی مثل اتریوم، ریپل و بیت کوین کش هم چنین افزایش قیمتی را تجربه کرده اند. به نظر می رسد این ارز های مجازی نسبت به بیت کوین تمایل بیشتری به نوسانات بزرگ قیمت داشته باشند.
 
افزایش قیمت اخیر باعث شده برخی تحلیلگران ارز مجازی پیش بینی کنند قیمت بیت کوین در روزهای آینده بیش از این افزایش پیدا کند.
 
جدیدترین پیش بینی تحلیل گران نشان می دهد قیمت بیت کوین در اوایل هفته آینده به 8 هزار دلار می رسد، در حالی که پیش‌بینی‌های مشابه در هفته گذشته کاهش قیمت آن را در آغاز 2020 نشان می داد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.