تلفن همراه

گجت

December 26, 2019
13:06 پنجشنبه، 5ام دیماه 1398
کد خبر: 107366

گجتی که روی زمین حرکت و عکاسی می‌کند


 
یک تولید کننده چینی پهپاد، حق امتیاز گجت زمختی را ثبت کرده که مجهز به ۲ دوربین است و می تواند روی زمین حرکت کند و تصاویر و ویدئوهایی را ثبت کند.
 
به گزارش انگجت، شرکت چینیDJI انبوهی از پهپادها و گجت های مختلف را تولید کرده که بیشتر آنها قابل حمل هستند یا می توانند پرواز کنند.
 
با این وجود به نظر می رسد شرکت مذکور تصمیم دارد یک گجت تولید کند که روی زمین راه می رود. یکی از کاربران پلتفرم اجتماعی Weibo در چین حق امتیاز اختراعی از این شرکت را رصد کرده است. این حق امتیاز یک گجت زمخت را نشان می دهد که روی زمین راه می رود. روی دستگاه دوربینی ثابت نصب شده است.
 
به گفته کارشناسان این حق امتیاز مذکور برای رقابت با پلتفرم Freefly ساخته شده که روی زمین حرکت می کند و دوربینی را همراه خود می برد.
 
اما گجت DJI برخلاف Freefly شامل ۲ دوربین و یک تثبیت کننده است. چنین پلتفرم هایی می توانند از چشم انداز روی زمین تصاویر و ویدئوهای جالبی خلق کنند. البته مشخص نیست این حق امتیاز به طور واقعی ساخته می شود یا خیر.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.