اپلیکیشن

تلفن همراه

December 26, 2019
21:04 پنجشنبه، 5ام دیماه 1398
کد خبر: 107372

چطور استوری واتزاپ را از دید برخی کاربران پنهان کنیم؟

استوری یا status در اپلیکیشن پیام‌رسان واتس‌اپ نیز قابلیت پنهان شدن از دید برخی کاربران را داراست.
 
به گزارش ایسنا، واتس‌اپ که بدون شک محبوب‌ترین اپلیکیشن پیام‌رسان جهان به شمار می‌رود، به دنبال پیروی از سایر شبکه‌های اجتماعی موفق همچون اینستاگرام و فیس‌بوک، قابلیت جدید و محبوب استوری را تحت عنوانstatus  به پلتفرم خود اضافه کرد تا کاربران بتوانند در این اپلیکیشن نیز تصاویر و ویدیوهای کوتاه موردنظر خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.
 
 
 
شاید بسیاری از کاربران از اینکه استوری های واتس اپ نیز همچون اینستاگرام قابلیت پنهان شدن از دید برخی از کاربران و مشاهده کنندگان را دارد، آگاه نیستند. به همین دلیل در این گزارش به آن دسته از افرادی که می خواهند استوری (status) های واتس‌اپ خود را از چشم برخی از دوستان و مخاطبان خود پنهان و مخفی نگه دارند، آموزش می‌دهد که چگونه این کار را انجام دهند.
 
بر خلاف استوری‌های اینستاگرام که کاربر می‌تواند با کلیک روی سه نقطه روی تصویر استوری، این قابلیت را فعالسازی کند، در واتس‌اپ کاربر باید در قسمتی دیگر غیر از تصویر استوری، کلیک کرده و تنظیمات مربوط به آن را فعالسازی کند.
 
برای این کار تنها کافیست کاربران گوشی‌های اندرویدی در بخش مربوط به status در این پیام رسان بروند و با کلیک کردن بر سه نقطه بالا سمت چپ، به تنظیمات مربوط به آن مراجعه کنند. در این قسمت، با صفحه‌ای مواجه خواهید شد که گزینه های My contacts، My contacts except و Only share with را مشاهده خواهید کرد تا کاربران بتوانند افراد موردنظر خود را از مشاهده استوری‌های خود در واتس‌اپ دور نگه دارند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.