سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

January 19, 2020
11:47 یکشنبه، 29ام دیماه 1398
کد خبر: 108089

با CES2020/ ال‌جی الکترونیکس رکورددار تعداد جوایز CES ۲۰۲۰

 
 
تلوزیون OLED ال‌جی برای ششمین سال متوالی رسما به‌عنوان بهترین تلوزیون CES انتخاب شد.
 
ال‌جیالکترونیکس امسال با دریافت بیش از ۱۵۰ جایزه و عنوان از متخصصان صنعت لوازم الکترونیک مورد تقدیر قرار گرفت و بیشترین تعداد جوایز CES تا به امروز را به خانه برد. یکی از مهم‌ترین افتخارات سال جاری این شرکت کسب عنوان Best TV of CES Award برای ششمین سال متوالی است. برنامه Best of CES Award (برنامه رسمی CES Awards که به نیابت از انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده و توسط Engadget اجرا می‌شود) از میان هزاران تلویزیون جدید ارائه‌شده در نمایشگاه CES، تلویزیون‌های LG CX series OLED را به‌عنوان بهترین محصول انتخاب کرد.
 
ال‌جی با تلویزیون‌های OLED پیشگامانه خود همچنان به سلطه‌اش بر بازار تلویزیون ادامه می‌دهد و در میان طیف وسیع حرفه‌ای‌های این صنعت، امسال در گروه تلویزیون CES توانست برنده ۸۳ جایزه و لوح افتخار گردد. تلویزیون رول شونده فوق پیشرفته SIGNATURE OLED TV RX (مدل ۶۵RX) از سوی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده (CTA)‌ در دسته نمایشگرهای ویدیویی، مفتخر به دریافت عنوان CES Best of Innovation Award (جایزه بهترین اختراعات CES) گردید. تلویزیون LG SIGNATURE OLED ZX ۸K هم «نشان تعالی بهترین نمایشگر ویدیویی سال» را از CTA دریافت کرد. تلویزیون‌های NEXTGEN OLED ال‌جی هم که بر پایه استاندارد جدید ATSC ۳.۰تولیدشده‌اند، توانستند بیش از دوجین جایزه را از آن خود کنند.
 
ماشین لباسشویی درب جلو LG ThinQ با موتور AI DD در میان لوازم‌خانگی ال‌جی طی CES امسال بیشترین میزان ستایش و تشویق را از آن خود کرد. این ماشین لباسشویی از میان تمام رقبا توسط نشریات Newsweek و USA Today به‌عنوان محصول برتر انتخاب گردید. یخچال InstaView Door-in-Door با تکنولوژی Craft Ice ال‌جی، با توانایی تولید یخ‌های هنرمندانه‌ای که دیرتر ذوب می‌شوند، نمایشی تأثیرگذار و جذاب در CES داشت. این یخچال توانست افتخاراتی همچون CTA Mark of Excellence Award (نشان تعالی انجمن تکنولوژی مصرف‌کننده)، CES Innovation Award و عنوان محصول منتخب مجله Women’s Health را کسب نماید.
 
اسمارت فون LG G۸X ThinQ با دو نمایشگر و امکان ارتباطی ۵G عنوان CES Innovation Awards را کسب کرد. همچنین سرویس خدمات مشتریان مبتنی بر هوش مصنوعی Proactive Customer Care ال‌جی، همراه با چیدمان هنری حیرت‌انگیز Wave که توسط تلویزیون‌های OLED ال‌جی اجرا شد، توانستند توجه هزاران بازدیدکننده غرفه ال‌جی را جلب کرده و جزو منتخب‌های CES امسال باشند.
 
در مجموع ال‌جی طی نمایشگاه امسال در گروه‌های لوازم‌خانگی، سرگرمی‌های خانگی و ارتباطات موبایل برنده ۱۷ جایزه CES Innovation Awards گردید. ال‌جی همچنین مفتخر به کسب بیشترین ستایش و تشویق از سوی متخصصان و خبرگان تکنولوژی در Time، Newsweek، USA Today/Reviewed.com، Engadget، Future، Good Housekeeping، The Verge، Architectural Digest و بسیاری مجلات و سایت‌های دیگر شد.
 
برترین جوایز ال‌جی در CES ۲۰۲۰عبارت‌اند از:
 
LG CX ۴K OLED
 
 Engadget: Best of CES
 
 PC Mag: Best of CES
 
 Reviewed.com: Editor's Choice Award
 
 Pocket-lint: Best of CES
 
 HD Guru: CES Top Pick
 
 CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year
 
LG GX Gallery Series ۴K OLED TV
 
 Gear Patrol: Editor’s Pick CES ۲۰۲۰
 
 BGR: Best of CES ۲۰۲۰
 
 HD Guru: CES Top Pick
 
 TechRadar: Best TVs of CES
 
LG SIGNATURE OLED ZX ۸K TV
 
 CES ۲۰۲۰ Innovation Award
 
 CTA Mark of Excellence: Video Display Product of the Year
 
 Gadget Match: Best of CES ۲۰۲۰
 
 BGR: Best of CES ۲۰۲۰
 
LG Signature RX Rollable OLED
 
 CES ۲۰۲۰ Innovation Award
 
 Engadget: Best New TVs at CES ۲۰۲۰
 
 SPY: Best of CES ۲۰۲۰
 
LG Soundbar SN۱۱RG
 
 CES ۲۰۲۰ Innovation Award
 
 CTA Mark of Excellence: Loudspeaker of the Year: Soundbar
 
LG PuriCare Mini Air Purifier
 
 CES ۲۰۲۰ Innovation Award
 
 CTA Mark of Excellence: Emerging Technologies / Disruptor / Miscellaneous Home Technology Enhancements
 
LG ThinQ Front-Load Washing Machine
 
 USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice
 
 Newsweek: Best of CES ۲۰۲۰
 
LG Proactive Customer Care
 
 USA Today/Reviewed.com CES Editors’ Choice Awards: Editor’s Choice
 
LG G۸X ThinQ with Dual Screen
 
 CES ۲۰۲۰ Innovation Award
 
برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص جوایز و افتخارات ال‌جی در CES ۲۰۲۰ و آشنایی بیشتر با محصولات ال‌جی در CES، می‌توانید به سایت www.LGnewsroom.com مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.