اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

January 26, 2020
14:36 یکشنبه، 6ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108275

اپلیکیشن اسنپ با قابلیت‌های جدید منتشر شد

جدیدترین نسخه مسافران اپلیکیشن اسنپ با امکانات جدیدی در اختیار کاربران قرا گرفت. در این نسخه علاوه بر تغییرات گرافیکی و ظاهری، امکانات جدیدی برای افزایش امنیت حساب کاربری مسافران، سهولت دسترسی به اپلیکیشن و همچنین تخمین زمان تقریبی رسیدن به مقصد اضافه شده است.
 
براساس خبری که از سوی اسنپ در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته، هدف از اعمال این تغییرات فراهم کردن امکان استفاده بهینه کاربران مسافر از اپلیکیشن اسنپ و همچنین تامین مضاعف امنیت اطلاعات آن‌هاست. این خدمات در حال‌حاضر برای دارندگان گوشی‌های اندرویدی در دسترس است و تیم فنی اسنپ در تلاش است که این امکانات را برای کاربران ios و همچنین کاربرانی که از نسخه وب‌اپلیکیشن اسنپ استفاده می‌کنند آماده کند.
 
در جدیدترین نسخه اپلیکیشن مسافر، ورود به برنامه تنها از طریق شماره موبایل کاربر مسافر امکان‌پذیر است و کاربرانی که قبلا حساب کاربری اسنپ داشته‌اند، با وارد کردن شماره موبایل خود، یک کدفعال‌سازی از طریق پیامک دریافت می‌کنند و می‌توانند مثل همیشه درخواست خودرو بدهند. کاربرانی هم که قبلا ثبت‌نام نکرده‌اند و قصد دارند برای اولین بار در اپلیکیشن اسنپ عضو شوند، بعد از وارد کردن شماره همراه جدید و کدفعال‌سازی مربوطه، وارد صفحه ثبت‌نام می‌شوند که از آن‌ها نام، نام‌خانوادگی و یک آدرس ایمیل می‌خواهد.
 
با توجه به این‌که در این روش ورود به برنامه یا عضویت تنها از طریق رمز یک‌بار مصرفی ارسالی به سیم‌کارت شخص قابل انجام است، دیگر امکان سواستفاده دیگران از حساب کاربری مسافر وجود ندارد، چرا که بدون وارد کردن کد فعال‌سازی که به شماره تلفن همراه شخص پیامک شده، ورود به برنامه امکان‌پذیر نخواهد بود.
 
قابلیت تایید دو مرحله‌ای امکان دیگری است که برای تامین امنیت در وب، تیم فنی اسنپ برای اپلیکیشن کاربران مسافر فراهم کرده است. این قابلیت، با تایید هویت کاربران در دو مرحله ضریب امنیت حساب کاربری آن‌ها را افزایش می‌دهد. قابلیت تایید دو مرحله‌ای به صورت پیش‌فرض غیرفعال است و هر کاربری در صورت تمایل می‌تواند آن را به صورت دستی از طریق تنظیمات گوشی همراه خود فعال کند. برای استفاده از این امکان باید ایمیل کاربر مسافر حتما از قبل تایید شده باشد و در صورت فعال‌ بودن قابلیت تایید دو مرحله‌ای، مرحله دوم تایید تنها زمانی نشان داده می‌شود که یک ورود به حساب کاربری شما را از طریق یک دستگاه جدید تشخیص داده شود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.