تلفن همراه

گوشی

February 1, 2020
15:20 شنبه، 12ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108410

از نسل بعدی گوشی‌های آیفون چه می‌دانیم؟

تاکنون اطلاعات متعددی در خصوص نسل بعدی گوشی های اپل، آیفون ۱۲، منتشر شده است.          
 
آیفون ۱۲ به عنوان نسل بعدی گوشی‌های جدید اپل، تاکنون نظر بسیاری از طرفداران این برند تکنولوژی آمریکایی را به سمت و سوی خود جلب کرده به گونه ای که در نظرسنجی های صورت گرفته، عده کثیری از آنها می خواهند تا زمان معرفی و عرضه آیفون ۱۲ منتظر بمانند و بعد اقدام به خریداری یک گوشی جدید کنند.
 
بر اساس گزارش وب سایت news۱۸، تاکنون اطلاعات غیر رسمی زیادی در خصوص نسل بعدی گوشی‌های اپل، آیفون ۱۲، منتشر شده که محتمل‌ترین مشخصات آن به شرح زیر است:
 
آیفون ۱۲ به صفحه نمایش اولد (OLED) مجهز است.
این گوشی جدید قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم اینترنت پرسرعت همراه موسوم به شبکه ۵G را داراست
به نظر می رسد که آیفون ۱۲ در چهار مدل مختلف در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.
تاکنون قرار است آیفون ۱۲ در سه سایز و اندازه مختلف عرضه و ارائه شود که دو مدل از آنها صفحه نمایش ۶.۱ اینچی، یکی از آنها ۵.۴ اینچی و دیگری ۶.۷ اینچی دارد.
انتظار می رود که آیفون ۱۲ از نسل قبل از خود یعنی گوشی های آیفون ۱۱ باریک‌تر و نازک تر خواهد بود.
همچنین دو مدل از آیفون های نسل جدید، تنها دو لنز دوربین در پنل پشتی خود خواهند داشت این در حالیست که دو مدل پرچمدار آن به سه لنز دوربین در پنل پشتی با کیفیت و قابلیت های متفاوت مجهز خواهند بود.
قرار است نسل جدید گوشی های اپل (آیفون ۱۲) طبق روال هرساله در جریان برگزاری رویداد اختصاصی این غول تکنولوژی به صورت رسمی رونمایی شود.
البته تمامی اطلاعات و جزئیات ذکر شده در بالا بر اساس گزارش های منتشر شده از سوی منابع خبری و آگاه بوده است و هنوز به صورت رسمی از سوی شرکت اپل تایید نشده‌اند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.