اپلیکیشن

تلفن همراه

February 4, 2020
16:34 سه شنبه، 15ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108532

باشگاه مشتریان تپسی راه اندازی شد

 
تپسی از راه‌اندازی باشگاه مشتریان در آخرین نسخه اپلیکیشن خود خبر داد. این تاکسی اینترنتی که به تازگی از رنگ و لوگوی جدیدش رونمایی کرده بود، باشگاه مشتریان خود را با نام «سفینه تپسی» به عنوان یکی از قابلیت‌های تازه‌اش معرفی کرد.
 
به گزارش روابط عمومی شرکت تپسی، «سفینه تپسی» یا باشگاه مشتریان این شرکت، با هدف قدردانی از مسافران وفادار این تاکسی اینترنتی و افزایش حس تعلق به برند تپسی طراحی شده است و تمامی کاربران تپسی می‌توانند پس از بروزرسانی اپلیکیشن تپسی در آن ثبت نام کنند.
 
اعضای باشگاه مشتریان یا سفینه تپسی به چهار سطح با عناوین زمین، ماه، خورشید و کهشکان تقسیم می‌شوند. این تقسیم‌بندی بر اساس تعداد سفرهایی که کابران تپسی با این تاکسی اینترنتی داشته‌اند صورت می‌گیرد.
 
مسافران این تاکسی اینترنتی با عضویت در سفینه تپسی، به نسبت قرار گرفتن در هر یک از سطوح تعیین شده، به ازای مبلغی که برای هزینه سفر در تپسی خرج می‌کنند، امتیاز می‌گیرند. امتیاز‌های ثبت شده این قابلیت را به هر یک از کاربران می‌دهد تا از تخفیف‌ها و مزایای تپسی و سایر کسب و کارهایی که در این پروژه با تپسی همکاری دارند، استفاده کنند.
 
در باشگاه مشتریان تپسی، برندهایی چون دیجی‌کالا، پارس آنلاین، تخفیفان، چیلیوری، تیوال، سینما تیکت، گلیتال و نوار، محصولات خود را به اعضای این باشگاه با تخفیف ارائه می‌دهند.
 
باشگاه مشتریان، اولین قابلیت تازه‌ای است که در جدیدترین نسخه تپسی از آن رونمایی شده است و بنا به اعلام این شرکت، قابلیت‌های جدید دیگری نیز به زودی به کاربران آن ارائه خواهد شد.
 
تغییر هویت بصری از جمله رنگ و نشان برند، بهبود تجربه کاربری و معماری اپلیکیشن و همچنین توسعه قابلیت‌های پیشین، از جمله تغییراتی هستند که تپسی در اپلیکیشن جدید خود ارائه داده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.