تلفن همراه

گوشی

February 12, 2020
11:02 چهارشنبه، 23ام بهمنماه 1398
کد خبر: 108739

گوشی‌های هوشمند تاشو از رده خارج می‌شوند!

 
کارشناسان و تحلیلگران به تازگی برآورد و اعلام کرده‌اند که گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر تا چند سال آینده محبوبیت خود را از دست داده و از تولید انبوه خارج خواهند شد.
 
 گوشی های هوشمند تاشو مجهز به صفحه نمایش انعطاف پذیر و خم شونده که در سال های اخیر با استقبال بی نظیری از سوی کاربران و علاقمندان به تکنولوژی برخوردار شده است، توسط شرکت های تولیدکننده موبایل مورد توجه قرار گرفته اند چراکه آنها قادر خواهند بود به واسطه تولید انبوه و فروش موفقیت آمیز این محصولات جدید، از رکود چند ساله بازارهای جهانی موبایل فاصله بگیرند و باری دیگر درامدزایی و سودآوری خود را افزایش دهند.
 
حدود یک سال است که غول‌های تکنولوژی همچون سامسونگ و هواوی از برنامه‌های خود برای معرفی و عرضه گوشی‌های هوشمند تاشو و انعطاف‌پذیر خبر داده‌اند تا جایی که اوایل سال ۲۰۱۹ میلادی شاهد رونمایی گلکسی فولد سامسونگ و هواوی ایکس بود.
 
از آنجا که بازار گوشی‌های هوشمند به مرحله اشباع رسیده و شرکت‌های سازنده نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید، دیگر نمی‌دانند باید برای جلب مشتریان بیشتر و رضایت طرفدارانشان چه کار کنند، به سمت گوشی‌های هوشمند تاشو و منعطف روی آورده‌اند تا شاید بتواند بازار راکد و بی تلاطم را رونق بخشد و تحولات عظیم و قابل توجهی را برای کاربران و شرکت‌های تولیدکننده موبایل به ارمغان بیاورد.
 
بر اساس گزارش وب سایت phonearena، حالا به نظر می رسد که کارشناسان و تحلیلگران فعال در حوزه فناوری نظر و عقیده دیگری در رابطه با محبوبیت گوشی های هوشمند تاشو دارند چراکه بسیاری از آنها بر این باورند که تنها عامل جذب کاربران و علاقمندان به تکنولوژی، نوآوری صفحه نمایش انعطاف پذیر بوده است وگرنه این محصولات کاربرد خاص و منحصر بفردی برای مشتریان موبایل نخواهند داشت. برخی دیگر از آنها همچنین عنوان کرده اند که این عدم کاربرد به علاوه قیمت بالا و گران بودن گوشی های تاشو در کنار هم موجب خواهد شد که محبوبیت این محصولات دیری نپاید و نهایتا تا چند سال آینده از خط تولید انبوه خارج شوند.
 
پیشتر نیز بسیاری دیگر از کارشناسان خطاب به کاربران و مشتریان بازارهای جهانی موبایل توصیه کرده بودند که تا زمانی که فناوری گوشی های تاشو به شکوفایی و تکامل برسد، برای خریداری و استفاده از این محصولات عجله نکنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.