اپراتورها

تجارت الکترونیک

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

March 9, 2020
11:40 دوشنبه، 19ام اسفندماه 1398
کد خبر: 109599

آغاز پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 99

پیش ثبت نام الکامپ 2020 از ابتدای اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز می‌شود و تا سی یکم همین ماه ادامه خواهد داشت.
 
 
 
 بیست و ششمین نمایشگاه الکترونیک، کامپیوتر وتجارت الکترونیک، الکامپ 2020، به مدیریت سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور ( نصر ) در تاریخ 24 تا 27 تیر ماه 1399 در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
 
نمایشگاه الکامپ فرصتی یگانه برای ارائه دستاوردها در عرصه طراحی، ساخت، تولید و پشتیبانی محصولات، خدمات، محتوا و راهکارهای صنایع الکترونیکی، کامپیوتر، مخابرات و اقتصاد دیجیتال و بزرگترین رویداد فناوری کشور است. نمایشگاه الکامپ، آوردگاهی است که سالانه ذینفعان توسعه و تحول اقتصاد دیجیتال در بخش های خصوصی و دولتی با بررسی فرصت‌های بازار به جایگاه‌سازی محصولات و خدمات خود پرداخته و تلاش های یک سال خود را در معرض دید و داوری مشتریان و استفاده‌کنندگان قرار می‌دهند تا با تحریک تقاضای بازار به تعمیق و گسترش اقتصاد کشور یاری رسانند.
 
دستیابی به اقتصاد دانش‌بنیان و عمق‌بخشی به اقتصاد زیست‌بوم فناوری کشور، جز با مشارکت فعال تمامی ذینفعان اقتصاد و تحول دیجیتال در حوزه‌های مختلف و حضور مقتدرانه بازیگران بخش‌های مختلف اقتصادی، صنعتی و خدماتی کشور محقق شدنی نیست. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور با انتخاب شعار راهبردی #آینده_بهتر امیدوار است تا با برگزاری هرچه باشکوه‌تر و حضور موثر تمامی فعالان این حوزه موجبات پیشرفت صنعت و سربلندی کشور فراهم آید.
 
جهت برنامه ریزی و جانمایی عادلانه فضای نمایشگاهی، پیش ثبت نام الکامپ 2020 از اول اردیبهشت ماه سال 1399 آغاز و تا 31 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت. در این پیش ثبت نام همچون ادوار گذشته تقدم در پیش ثبت نام، در جانمایی و اختصاص فضای غرفه موثر خواهد بود. در الکامپ 26، پیش ثبت نام برای تمامی شرکت کنندگان از بخش های خصوصی، دولتی و کسب و کارهای نوپا الزامی است و سازمان به اصل ارائه فرصت های برابر متعهد خواهد بود.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.