تلفن همراه

گوشی

March 23, 2020
19:11 دوشنبه، 4ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110040

گلکسی Z Flip سامسونگ مهمان هفته‌های مد سراسر دنیا

 
جدیدترین گوشی تاشوی سامسونگ، یعنی گلکسی Z Flip توانسته است در هفته‌های مد در نقاط مختلف جهان توجهات بسیاری را به خود جلب کند. در چهار نمایشگاه مهم مد که از روز 12 فوریه با هفته مد نیویورک آغاز شده و سپس به ترتیب به شهرهای لندن، میلان و پاریس رفت حضور گلکسی Z Flip بسیار چشمگیر بود. 
این محصول جدید سامسونگ نه تنها تجربه‌ای کاملا نو از یک گوشی هوشمند را در اختیار کاربران قرار می‌‎دهد بلکه با توجه به طراحی بسیار زیبا به یکی از گزینه‌های اصلی طرفداران مد تبدیل شده است. 
با توجه به رنگ آمیزی و طراحی چشمگیر گلکسی Z Flip مسلما بهترین مکان برای معرفی زیبایی آن، در چهار هفته مد اصلی جهان است. 
 
ZFlip_Fashion-Week_main8 (1).jpg
 
هفته مد نیویورک
سامسونگ و تام براون در روز 12 فوریه در هفته مد نیویورک نمایشگاهی اختصاصی و زیبا را برگزار کرده و نسخه تام براون گلکسی Z Flip را در معرض دید همگان قرار دادند. این نسخه ویژه با همکاری برند شناخته مد و برای کسانی طراحی شده است که دوست دارند گوشی همراه‌شان هم به اندازه لباس‌هایشان چشمگیر باشد. 
 
هفته مد لندن
روز 14 فوریه و در لندن در جریان نمایش آثار اشلی ویلیامز روی صحنه مد، نمایش داده شد. اشلی ویلیامز که به خاطر طراحی‌های جسورانه خودش شناخته می‎شود بهترین طراحی است که می‏تواند زیبایی منحصربفرد گلکسی Z Flip را در برداشت‌های خاص‌اش از ابراز خود، به نمایش بگذارد. 
کلکسیون AW20 ویلیامز گوشی گلکسی Z Flip را همراه با یک کیف گوشی بسیارکوچک و گیره‌های سر به نمایش گذاشت که نشان می‌داد این گوشی با هر سبک و سلیقه‌ای کاملا سازگار است. مدل‎ها و اینفلوئنسرها مانند هم چه در سالن نمایش و چه در پشت صحنه، از گلکسی Z Flip برای تکمیل کلکسیون مد خود استفاده می کردند. 
 
هفته مد میلان
روز 20 فوریه گلکسی Z Flip مهمان افتخاری مراسم نهار فروشگاه مد 10 Corso Como در میلان بود. در این مراسم هوادارن مد و فناوری در کنار هم برای اولین بار گلکسی Z Flip و نسخه تام براون این گوشی را از نزدیک تجربه کردند. 
محل نمایش این محصول در فروشگاه کاملا سازگار با فرم طراحی گلکسی Z Flip بوده و نشان می داد که این محصول چطور می‌تواند تکمیل کننده سلیقه آنها در مد باشد. 
 
هفته مد پاریس
گلکسی Z Flip در هفته مد پاریس هم در قالب یک مراسم فروشگاهی در فروشگاه معروف Galeries Lafayette در خیابان شانزه لیزه در معرض دید علاقه مندان قرار خواهد گرفت. محل این فروشگاه در وسط شناخته شده ترین برندهای مد جهان قرار داشته و عرضه گلکسی Z Flip در آن می‎تواند نشان دهنده تلفیق فناوری و مد برای رسیدن به بهترین راهکار مناسب برای هر سبک زندگی باشد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.