باندپهن

باندپهن ثابت

March 30, 2020
1:31 دوشنبه، 11ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110203

بازدید سرزده وزیر ارتباطات از مرکز مدیریت شبکه مخابرات، شاتل و آسیاتک

ICTna.ir – وزیر ارتباطات در آخرین ساعات روز یکشنبه دهم فروردین، از مرکز مدیریت شبکه شرکت های مخابرات ایران، شاتل و آسیاتک بازدید کرد.
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، محمدجواد آذری جهرمی در اینستاگرام خود نوشت: در ادامه‌ی تلاش‌هایی که شروع کردیم، امروز خودم مجددا پای سیستم رفتم. منتظر کاغذ بازی نموندیم و شبانه‌روزی تلاش می‌کنیم که با نصب سیستمهای VDSLسرعت اینترنت ثابت را چهار برابر کنیم. سامانه ثبت‌نام از هفته‌ی آینده در خدمت شما خواهد بود تا ثبت‌نام کنید و VDSL تحویل بگیرید.
 
وی با انتشار عکسی از بازدید امشب خود از مرکز مدیریت شبکه شاتل نوشت: "امشب، بازدید سرزده در کنار دوستان قدیمی و کارکنان زحمت‌کش مرکز NOC مخابرات، آسیاتک و شاتل. باقی عکس‌ها به دلیل محرمانگی قابل انتشار نیستند".
 
1211.jpg
 
شاتل هم با انتشار عکسی از بازدید سرزده وزیر ارتباطات از مرکز مدیریت شبکه خود در صفحه اینستاگرامش اعلام کدر: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای اطمینان از کیفیت خدمات ارایه شده به مشتریان به‌صورت سرزده و برنامه‌ریزی نشده، از مراکز پشتیبانی فنی و مدیریت شبکه‌ی شاتل، بازدید کردند.
این بازدید دیرهنگام در ساعات پایانی امشب ۱۰ فروردین ۹۹ انجام شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.