اپلیکیشن

تلفن همراه

April 2, 2020
12:18 پنجشنبه، 14ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110301

اپلیکیشن شناسایی مبتلایان به کرونا با بررسی صدا

یک شرکت تجاری در حال طراحی برنامه ای است که با بررسی صدای افراد مشخص می کند آیا آنها به کرونا مبتلا شده اند یا خیر.
 
 به نقل از آسین ایج، یک برنامه پیشرفته دارای هوش مصنوعی بالا با بررسی صدای افراد مبتلا شده به کرونا و افزایش درک و آگاهی خود از تغییراتی که این بیماری بر روی صدای افراد ایجاد می کند، می تواند با گوش کردن به اصوات افراد دیگر مشخص کند آیا آنها به کرونا مبتلا شده اند یا خیر.
 
شرکت یادشده که Vocalis Health نام دارد، مورد حمایت وزارت دفاع رژیم صهیونیستی قرار گرفته و اپلیکیشن در حال طراحی توسط آن با گوش کردن به صدای افراد مختلف ابتلای آنها به کرونا را با دقت بالایی مشخص می کند.
 
در حال حاضر برای افزایش دقت این برنامه صدای افراد مبتلا به کرونا در مراحل مختلف این بیماری و همین طور صدای افراد سالم در حال جمع آوری است و هدف نهایی از این کار دستیابی به یک الگوریتم پیشرفته هوش مصنوعی برای تشخیص قطعی و شناسایی افراد مبتلا به کرونا است.
 
 
اپلیکیشن یادشده با شناسایی سریع افرادی که در مراحل اولیه ابتلا به کرونا هستند، می تواند از گسترش بیشتر این بیماری جلوگیری کند و نظارت پزشکی بر وضعیت این افراد را تسهیل کند. مزیت دیگر استفاده از چنین برنامه ای کمک به کنترل افراد مبتلا به کرونا در منزل است.
 
رژیم صهونیستی در حال حاضر تمامی داده های مربوط به مبتلایان به کرونا را به صورت دیجیتالی جمع آوری می کند تا از این طریق یک پایگاه داده بزرگ طراحی کرده و بتواند وضعیت افراد را در مراحل مختلف ابتلا به این بیماری به طور دقیق تشخیص دهد.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.