تلفن همراه

گجت

لبه تکنولوژی

April 4, 2020
11:44 شنبه، 16ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110353

شیائومی‌ از ایرباد Mi Air 2S TWS با طول عمر باتری 24 ساعته رونمایی کرد

 
 
شیائومی‌ ساعاتی پیش از جدیدترین ایرباد خود تحت عنوان Mi Air 2S TWS که از باتری ارتقایافته با قابلیت نگهداری شارژ تا 24 ساعت و فناوری بلوتوث پیشرفته بهره می‌برد، پرده برداشت.
 
این ایرباد از درایورهای صوتی 14.2 میلیمتری برای ارائه صدایی باکیفیت برخوردار است. ارتباط میان ایرباد با گوشی نیز از طریق بلوتوث 5 به کمک فناوری کدک LHDC صورت می‌گیرد که از عملکرد بهتری برخوردار است و تاخیر آن نیز به نسبت سایر فناوری‌ها کمتر است.
 
به گفته شیائومی، برای کاهش مشکلات مربوط به اتصال ایرباد با دستگاه، صوت به صورت جداگانه به هر یک از گوشی‌های ایرباد ارسال می‌شود. با این روش، کاربر می‌تواند از هر کدام از گوشی‌های ایرباد، به صورت مستقل استفاده نماید.
 
ایرباد Mi Air 2S TWS از کیسی که از فناوری شارژ وایرلس Qi پشتیبانی می‌کند، برخوردار است. در قسمت پایینی این کیس، یک درگاه USB-C تعبیه شده و تقریبا یک ساعت طول می‌کشد تا شارژ از صفر به صد درصد برسد.
 
این ایرباد قادر است تا 5 ساعت به طور مداوم، موسیقی پخش کند که در صورت استفاده از شارژ کیس، این عدد به 24 ساعت خواهد رسید و این یعنی افزایش 70 درصدی نسبت به مدل پیشین این خانواده. به گفته شیائومی، قابلیت حذف نویز فعال در این ایرباد تعبیه نشده اما میکروفون آن از این فناوری در حین صحبت پشتیبانی می‌کند.
 
در صورت دریافت تماس، کاربر می‌تواند با ضربه زدن به هر یک از ایربادها به آن پاسخ دهد و یا با لمس کنترل‌های آن، صدا را کم و زیاد کند. همچنین به لطف برخورداری از حسگرهای IR، به محض خروج ایرباد از گوش، موسیقی در حال پخش متوقف می‌شود.
 
ایرباد Mi Air 2S TWS با رابط کاربری MIUI، یکپارچه شده و کاربر می‌تواند دستیار Xiao AI را فراخوانی کرده و دستورات صوتی را به آن دیکته کند. طبق آنچه شیائومی‌اعلام کرده، این محصول با قیمت 56 دلار عرضه خواهد شد.
 
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.