بازی

فناوری اطلاعات

April 14, 2020
11:19 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110757

اطلاع رسانی در مورد بازی های دارای قابلیت خرید درون برنامه ای دقیق تر شد

هیات رتبه بندی نرم افزارهای سرگرمی در آمریکا از این پس به طور دقیق و رسمی بازی هایی که دارای قابلیت خرید درون برنامه ای هستند را مشخص می کند.
 
 
 
 به نقل از انگجت، از این پس برچسبی بر روی بازی های رایانه ای دارای قابلیت خرید درون برنامه ای نصب می شود که در آنها به صراحت در این زمینه اطلاع رسانی شده است.
 
پیش از این هیات رتبه بندی نرم افزارهای سرگرمی در آمریکا بازی ها را تنها بر مبنای خشونت و نمایش صحنه های غیراخلاقی طبقه بندی می کرد. اما از این پس مشخص می شود که کدام بازی ها دارای اقلامی برای خریداری در حین اجرا هستند.
 
 
افزایش تعداد بازی های رایانه ای دارای قابلیت خرید در حین اجرا به مشکلی به خصوص برای والدین در آمریکا مبدل شده است. زیرا بسیاری از کاربران کم سن و سال با سوءاستفاده از اطلاعات کارت های اعتباری والدین خود به خرید اقلام مختلف در محیط بازی های یادشده پرداخته و به آنها خسارت وارد می کنند.
 
علاوه بر این، افزوده شدن این اطلاعات به برچسب بازی ها به والدین کمک می کند تا در زمان خرید بازی های رایانه ای دقت کرده و در صورت تمایل از خرید چنین بازی های هزینه زایی خودداری کنند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.