اپلیکیشن

تلفن همراه

April 14, 2020
11:45 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110764

امکان دسترسی به کیف‌ پول ایوا در اپلیکیشن‌های ثالث فراهم می‌شود

 
کیف‌پول ایوا به زودی در اپلیکیشن‌های ثالث نیز قابل مشاهده خواهد بود و کاربران این اپلیکیشن‌ها در صورت نیاز به پرداخت وجه می‌توانند از کیف‌پول ایوا استفاده کنند.
 
مدیرعامل شرکت پرداخت الکترونیک سداد با اعلام این خبر در گفت‌وگو با پیوست در مورد جزییات این اتفاق گفت: «موضوع توسعه کیف‌پول از اسفند ماه گذشته به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و حال با توجه به شرایط ایجاد شده در کشور، اهمیت این موضوع دو چندان شده است.»
 
محمد‌مهدی صادق اعلام کرد: «طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته به احتمال زیاد، کیف‌پول ایوا تا پایان اردیبهشت ماه حداقل در یکی از اپلیکیشن‌ها در دسترس خواهد بود تا کاربران آن اپلیکیشن بتوانند در صورت نیاز برای پرداخت وجه، از این کیف پول استفاده کنند.» او ادامه داد: «اگرچه قرار بود این فرایند سریع‌تر طی شود؛ اما شرایط به‌وجود آماده در کشور به خاطر شیوع کرونا تعامل با اپلیکیشن‌ها را تا حدودی به تعویق انداخت و امیدواریم که این طرح تا پایان اردیبهشت ماه اجرایی شود.»
 
صادق با اعلام اینکه در شرایط به وجود آمده به واسطه کرونا  رونق کسب‌وکارها با مشکل مواجه شده گفت: «هر چند نمی‌توان شرایط فعلی کشور را یک فرصت برای توسعه کسب و کارها دانست و بیشتر مصیبتی است که موجب کند شدن اجرای بخشی از پروژه‌های فناورانه می‌شود؛ اما می‌توان انتظار داشت که این شرایط باعث شود برخی از طرح‌هایی که اجرایشان تا کنون و به دلایل مختلف به تاخیر افتاده بود، اجرایی شود.»
 
او با اشاره به طرح‌هایی مانند پرداخت از طریق کیوآرکد و همچنین کیف‌پول، اعلام کرد: «این دو طرح جزو طرح‌هایی هستند که به نظر می‌رسد اجرایشان در شرایط فعلی سریع‌تر از گذشته پیگیری شود.»
 
صادق با اشاره به برنامه‌های بانک مرکزی برای پیاده‌سازی و اجرایی شدن پرداخت مبتنی بر کیوآرکد گفت: «هنوز مقررات مربوط به پرداخت از طریق کیوآرکد نهایی نشده است از همین رو نمی‌توان انتظار داشت که امکان پیاده‌سازی آن در یک دوره زمانی کوتاه وجود داشته باشد، اما پیش‌بینی‌های روند بازار نشان می‌دهد که با توجه به شرایط حاکم در بازار، درآینده نقش پرداخت‌ از طریق کیوآرکد و پرداخت های غیر حضوری پررنگ تر می‌شود.» او آینده کیوآرکد و کیف‌پول را در هم تنیده دانست و اعلام کرد: «این دو موضوع با یکدیگر در ارتباط هستند و به نظر می‌رسد که امسال  سرانجامشان مشخص شود.»
 
صادق پیش‌بینی کرد که بازار پرداخت حضوری امسال تا حدودی کوچک شود و سهم آن را پرداخت‌های غیر حضوری برعهده گیرند چرا که به نظر می‌رسد کسب وکارها برای مدتی هر چند محدود به سمت ارائه محصولات خود در فضای مجازی و به صورت الکترونیکی حرکت کنند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.