اپلیکیشن

اینترنت و شبکه

تلفن همراه

فناوری اطلاعات

April 14, 2020
16:28 سه شنبه، 26ام فروردینماه 1399
کد خبر: 110784

تپسی به رانندگان مبتلا به کرونا وام دو میلیون تومانی می‌دهد

شرکت درخواست تاکسی اینترنتی تپسی برای کمک به سفیرانی که به دلیل ابتلا به بیماری کرونا نتوانستند فعالیت کنند و درآمد خود را از دست دادند، دو میلیون تومان تسهیلات بدون بهره پرداخت می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی تپسی، سفیرانی که در هفته‌های اخیر، به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، می‌توانند برای دریافت وام دو میلیون تومانی ثبت نام کرده و یکی از اعضای خانواده آنها برای دریافت آن مراجعه کنند.
 
این تسهیلات ویژه سفیران تمام وقت و فعال تپسی است که در ۶ ماه گذشته در این شرکت فعالیت داشتند. هومن دمیرچی، مدیر عملیات تپسی، این اقدام را در راستای حمایت از سفیرانی دانست که در شرایط فعلی و با توجه به خطرات احتمالی ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در حال فعالیت هستند.
 
او در ادامه در این باره گفت: «این روزها سفیران تپسی در کنار سایر رانندگان تاکسی‌های اینترنتی و وسایل حمل و نقل عمومی، نقش مهمی در ترددهای ضروری شهروندان دارند و باید از همه کسانی که با وجود خطراتی که سلامتی‌شان را تهدید می‌کند در حال خدمت‌رسانی و از خود گذشتگی هستند سپاسگزار باشیم.»
 
دمیرچی ابراز امیدواری کرد که تسهیلات تپسی بتواند بخشی از مشکلات مالی سفیرانی را که با کاهش درآمد مواجه شده‌اند جبران کند. تپسی پیش از این نیز با توجه به شیوع ویروس کرونا و کاهش درخواست‌های سفر، امکان دریافت تسهیلات دو میلیون تومانی را برای سفیران خود فراهم کرده بود و تاکنون تعدادی از سفیران این شرکت از این تسهیلات استفاده کردند.
 
گسترش ویروس کرونا سبب شد تپسی طرحی به نام «در مسیر سلامتی» را اجرا کند که در آن اقدامات پیشگیرانه برای گسترش ویروس کرونا از سوی این شرکت انجام می‌شود. تپسی در گام اول اجرای این طرح اعلام کرده بود بسته‌های بهداشتی پیشگیری از گسترش ویروس کرونا را در میان سفیران خود توزیع کرده است.
 
پیش از این هم  اپلیکیشن درخواست تاکسی اینترنتی سرویس جدیدی را با عنوان همیار تپسی راه‌اندازی کرده بود تا شهروندان به کمک آن بتوانند در خانه بمانند و با کمک تپسی، خریدهای خود را انجام دهند. همچنین تپسی سرویس جدیدی با خودروهایی که فضای بین راننده و مسافر در آنها جداسازی شده و هر روز ضدعفونی می‌شوند را راه‌انداری کرده است.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.