اپلیکیشن

تلفن همراه

May 4, 2020
16:44 دوشنبه، 15ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111497

جابجایی فایل‌ها بین گوشی‌ قدیمی و جدید با اپلیکیشن phone clone

برنامه Huawei Phone Clone اپلیکیشنی ساده و رایگان است که انتقال اطلاعات از گوشی هوشمند قدیمی به یک گوشی هوشمند جدید را امکان‌پذیر می‌کند.
 
به گزارش روابط‌عمومی هواوی، خرید یک گوشی هوشمند جدید جدا از حس و حال خوبی که دارد، معمولا کاربر را با چالش انتقال اطلاعات گوشی قبلی به جدید مواجه می‌کند و در حالت عادی انتقال اطلاعات کار سخت و زمان‌بری است. برای رفع این مشکل راهکارهای متفاوتی وجود دارد و یکی از این روش‌ها استفاده از سرویس‌های ابری برای ایجاد نسخه پشتیبان و بازگردانی اطلاعات به کمک آن است. اما در اکثر این روش‌ها امکان دارد قسمتی از اطلاعات در فرایند انتقال از دست برود یا مجبور شویم بارها این روند را تکرار کنیم. با آگاهی از این مشکل، هواوی برنامه‌ای به نام Phone Clone را توسعه داده‌ که کاربری ساده و آسانی داشته و روند انتقال داده‌ها را به صورت رمزگذاری شده انجام می‌دهد تا امنیت انتقال نیز به طور کامل تضمین شود.
 
اپلیکیشن Phone Clone به عنوان یک راهکار جدید توسط متخصصان هواوی توسعه یافته تا امکان انتقال آسان اطلاعات از دستگاه هوشمند قبلی کاربر به گوشی جدید او را فراهم کند. با استفاده از این اپلیکیشن می‌توان ارتباطی ساده میان دو دستگاه برقرار کرده و محتوایی نظیر عکس، ویدئو، موسیقی، لیست تماس‌ها، پیام‌ها، لیست مخاطبان و اطلاعات دیگر را به آسانی انتقال داد.
 
فرآیند جابه‌جایی اطلاعات آسان، سریع و بدون استفاده از کابل انجام می‌شود و حتی نیازی به فعال بودن اینترنت گوشی نیست. نکته قابل توجه دیگر اینکه استفاده از اپلیکیشن Huawei Phone Clone محدود به دستگاه‌های تولیدی هواوی نبوده و انتقال اطلاعات از تمام دستگاه‌های برندهای دیگر حتی با سیستم‌عامل iOS نیز پشتیبانی می‌شود.
 
استفاده از Huawei Phone Clone کاملاً ساده است. در مرحله اول کافی است اپلیکیشن Phone Clone  روی هر دو گوشی قدیمی و جدید نصب شود. در مرحله بعدی ارتباط بین دو گوشی از طریق اسکن کردن یک QR Code در گوشی قدیمی امکان‌پذیر خواهد شد.
 
در نهایت به آسانی فایل‌هایی که باید به گوشی جدید منتقل شوند را انتخاب و گزینه ارسال را انتخاب کنید. پس از مدتی انتقال کامل انجام خواهد شد.
 
این اپلیکیشن به طور ویژه برای گوشی‌های جدید هواوی که از سرویس‌های موبایلی هواوی یا HMS استفاده می‌کنند بسیار کاربردی خواهد بود چرا که کاربران می‌توانند به راحتی اطلاعات و برنامه‌هایی که پیشتر روی گوشی خود نصب داشتند را به گوشی جدید خود منتقل کنند.
 
این برنامه را می‌توان به طور رایگان از مارکت‌های معتبر مانند Huawei App Gallery، Google Play Store و Apple App Store دانلود و استفاده کرد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.