تلفن همراه

گوشی

May 9, 2020
16:24 شنبه، 20ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111650

هواوی از گوشی میان‌رده Y8S رونمایی کرد

گوشی هوشمند Huawei Y8s، میان‌رده جدید هواوی با دو دوربین جلو و دوربین دوگانه پشت در شرایطی رونمایی شد که هنوز قیمت رسمی آن از سوی این شرکت اعلام نشده ‌است.
 
به گزارش روابط‌عمومی هواوی، گوشی هواوی Y8s به صفحه‌نمایش ۶.۵ اینچی از نوع LCD با رزولوشن Full HD Plus مجهز شده است. دو دوربین سلفی به همراه اسپیکر مخصوص مکالمه در بریدگی صفحه‌نمایش این گوشی قرار گرفته است. برای گرفتن سلفی می‌توان از دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی با مشخصه گشودگی دیافراگم f/2.0 کنار دوربین ۲ مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.4 جهت تار کردن پس‌زمینه، استفاده کرد.
 
در پشت گوشی هم شاهد ترکیب دوربین دوگانه هستیم. دوربین دوم در پشت با رزولوشن ۲ مگاپیکسل، تقریباً مشابه با دوربین ثانویه در جلوی گوشی بوده، اما دوربین اصلی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسلی داشته و گشودگی دیافراگم در آن f/1.8 است. این دو دوربین به صورت عمودی زیر هم قرار گرفته و فلش LED هم کنار آن‌ها تعبیه شده است.
 
Huawei Y8s از چیپ‌ست Kirin 710 به همراه چهار گیگابایت رم استفاده می‌کند و در قالب دو نسخه مجهز به ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی به بازار عرضه می‌شود. هر دو نسخه از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کنند. باتری ۴۰۰۰ میلی آمپرساعتی با امکان شارژ از طریق پورت میکرو‌ USB از دیگر مشخصات این محصول است. در بخش نرم‌افزاری از Android Pie کنار EMUI 9.1 استفاده شده که قابلیت ارتقا به نسخه‌های بالاتر را دارد. سرویس‌های موبایلی گوگل (Google Mobile Services) هم در این محصول در دسترس هستند. نسل جدید GPU Turbo به طور چشمگیری عملکرد CPU و GPU را بهبود داده و به پردازش گرافیکی سرعت ‌بخشیده. Kirin 710 می‌تواند تجربه فراگیری را در اجرای بازی‌های ویدئویی ارائه کند.
 
پشتیبانی از دو سیم‌کارت، فناوری 4G VoLTE، ارتباط بی‌سیم Wi-Fi 802.11 b/g/n، بلوتوث ۴.۲ و جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری از قابلیت‌های ارتباطی این گوشی محسوب می‌شوند.
 
هنوز اطلاعاتی در خصوص قیمت این گوشی هوشمند اعلام نشده اما Huawei Y8s در قالب دو رنگ سبز و سیاه برای خرید عرضه خواهد شد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.