بازی

فناوری اطلاعات

May 18, 2020
11:36 دوشنبه، 29ام اردیبهشتماه 1399
کد خبر: 111994

بازی‌های یوبی سافت را رایگان دانلود کنید

شرکت مشهور بازی‌ های رایانه‌ای یوبی سافت (Ubisoft) به‌تازگی اعلام کرد که علاقه‌مندان به بازی‌ های رایانه ای قادر خواهند بود دو نسخه از مشهورترین و پرطرفدارترین بازی‌های سری Assassin's Creed را به‌طور رایگان از وب‌سایت این شرکت دانلود کنند.
در بیانیه منتشرشده در این رابطه عنوان‌شده است که هدف از این کار، کمک به سپری کردن زمان و آموزش به افراد در حین قرنطینه ناشی از کووید 19 و ویروس کرونا کمک خواهد کرد.
 
شرکت یوبaی سافت همچنین تصریح کرد این دو نسخه از بازی‌های رایگان، جنبه آموزشی و فرهنگی داشته و کاربران طی آن با آثار باستانی و تاریخی یونان و مصر آشنا شده و خود را در فضای باستانی این کشورها خواهند یافت.
 
 امکان فوق بدان معنی است که شما می‌توانید به دنیای بازی‌های Assassin's Creed Origins و Assassin Creed Odyssey واردشده و در محیط‌های مشابه شرایط واقعی قرار بگیرید.
 
طراحی و فضاسازی این بازی‌ها غنی بوده و تیم سازندگان بازی با پژوهش در تاریخچه این کشورها و آثار باستانی موجود در آن‌ها، بازنمایی دقیقی از شرایط و شخصیت‌های تاریخی را انجام داده‌اند.
 
لازم به توضیح است که برای دریافت این بازی‌ها و تعدادی بازی رایگان دیگر شما باید وارد وب‌سایت اصلی شرکت یوبی سافت شده و یک حساب کاربری ایجاد کنید. در ادامه با ورود از طریق نام کاربری خود، فایل‌ها قابل دانلود خواهند بود.
 
البته در این نسخه‌های رایگان، شما نمی‌توانید تمام مأموریت‌ها را انجام دهید ولی این فرصت را خواهید داشت تا در دنیای کامل و باورنکردنی یونان و مصر باستان پرسه بزنید.
 
به گزارش سیناپرس ، این پروژه با عنوان تور اکتشاف یا Discovery معرفی‌شده و یوبی سافت در این رابطه گفت: کاربران قادر خواهند بود در 29 منطقه از این کشورها بازی و در آن‌ها سفرکرده و در ایستگاه‌های مختلفی با 5 موضوع مختلف سروکار داشته و آن‌ها را کشف کنند. این موضوعات عبارت‌اند از: فلسفه، شهرهای معروف، زندگی روزمره، جنگ و اسطوره‌ها.
 
بخش مرتبط با مصر بازی Assassin's Creed بر اساس پژوهش‌های باستان شناسان و مصر شناسان طراحی‌شده و در آن زندگی، عادات و آداب‌ورسوم این کشور در عصر بطالسه طی 75 تور مختلف آموزش داده می‌شود. بخش یونان نیز شامل عصر طلایی و کلاسیک یونان باستان است.
 
در خاتمه تأکید می‌شود این دسترسی رایگان، صرفاً تا تاریخ 21 می برابر با اول خرداد، امکان‌پذیر بوده و پس‌ازآن برای دسترسی و دانلود این بازی‌ها باید هزینه پرداخت شود. برای ورود به سایت شرکت یوبی سافت اینجا را کلیک کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.