تلفن همراه

گوشی

May 21, 2020
11:53 پنجشنبه، 1ام خردادماه 1399
کد خبر: 112118

رضایت کاربران اپل بیشتر است یا سامسونگ؟

در جدیدترین تحقیقات صورت گرفته میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از گوشی‌های هوشمند موجود در بازار این کشور ارائه و منتشر شده است.
 
بر اساس تحقیقات صورت گرفته در میان کاربران گوشی‌های هوشمند در ایالات متحده آمریکا، کارشناسان و محققان به نتایج جدیدی دست یافته‌اند که نشان می‌دهد رضایت کاربران گوشی‌های آیفون با اندکی تفاوت از رضایت کاربران گوشی‌های سامسونگ در سال جاری میلادی بیش‌تر شده و سبقت گرفته است.
 
شاخص رضایت مشتریان آمریکایی (ACSI) نشان می‌دهد که میزان رضایت مالکان و کاربران گوشی‌های آیفون به طور متوسط ۸۲ درصد بوده که نسبت به کاربران سایر برندهای گوشی های هوشمند عدد بیشتری را نشان می‌دهد. البته اپل و سامسونگ در این شاخص نیز رقابت بسیار تنگاتنگی با یکدیگر داشتند به گونه‌ای که کاربران گوشی‌های گلکسی ۸۱ درصد بوده است.
 
بر اساس گزارش وب سایت 9to5mac ، شاخص رضایت مشتریان در سال گذشته نشان می‌دهد که رضایت کاربران این دو برند رقیب هر دو ۸۱ درصد بوده ولی در سال جاری اپل توانسته با یک درصد افزایش رضایت بیشتری را در میان کاربرانش ایجاد کند و از رقیب خود سامسونگ که همچنان با میانگین ۸۱ درصد بدون تغییر نسبت به سال گذشته بوده ، سبقت بگیرد.
 
اپل همچنین به لطف معرفی و عرضه سری جدید آیفون ۱۱ و امکانات پیشرفته و بهبود یافته آن، توانست فروش و رشد درآمدزایی قابل توجهی را در سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۹ میلادی کسب کند.
 
البته این در حالیست که در میان مدل‌های مختلف موجود در بازار، میزان رضایت کاربران و مشتریان آمریکایی از خریداری و استفاده از گوشی گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سایر رقبای خود بیشتر بوده و این گوشی با ثبت عدد ۸۵ درصد توانسته بیشترین میزان رضایت از عملکرد یک مدل خاص از گوشی‌های هوشمند را در ایالات متحده به خود اختصاص دهد.
 
طبق جدولی که در زیر آمده است، به نظر می‌رسد که غیبت آخرین مدل های پرچمدار اپل و سامسونگ در رده‌های برتر و نخست نشان می‌دهند که گوشی‌های مذکور نتوانسته‌اند با توجه به قیمت و زمان عرضه انتظارات کاربران را برآورده کنند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.