اپراتورها

تلفن همراه

May 27, 2020
14:34 چهارشنبه، 7ام خردادماه 1399
کد خبر: 112268

سیدمجید صدری : اولویت برنامه های شرکت توجه به کارکنان به عنوان سرمایه اصلی است

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران شب گذشته،در برنامه زنده اینستاگرامی با تاکید بر اینکه توجه به منابع انسانی و کرامت کارکنان در اولویت شرکت است، بیان کرد: هیات مدیره شرکت نیز بر این اصل توجه و همکاری ویژه ای دارد و مدیریت منابع انسانی و نقش آن را در پیشرفت و بهره وری شرکت از ضروریات می داند. 
 
 سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، شب گذشته، ۶خرداد ماه ۹۹، ازساعت ۲۱ از طریق برنامه زنده اینستاگرامی با مخاطبان پیرامون بررسی وضعیت حقوقی کارکنان و ساختارشرکت مخابرات ایران به گفتگو پرداخت.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه توجه به نیروی انسانی به عنوان سرمایه اصلی سازمان و نیازهای آن ازاولویت‌های نخست برنامه های شرکت است اظهارداشت : با هماهنگی و تعامل خوب هیات مدیره مسایل کارکنان مرتفع می شودچرا که افزایش بهره وری و راندمان کار شرکت در گرو توجه ویژه به منابع انسانی است .
 
وی، در تشریح یکپارچگی وهلدینگ شدن مخابرات ایران گفت : ادغام شرکت های مخابرات استانی در شرکت مخابرات ایران ضمن آنکه صرفه جویی مالی را به دنبال داشت موجب چابکتر شدن شرکت و ساده سازی در فرآیند ها است . 
 
سیدمجید صدری در همین رابطه با اشار به اینکه اصولا وقتی اپراتور استانی با ساختار شرکتی اداره می شود طبیعتا هزینه های مختلفی ناشی از ماهیت ساختار شرکتی دارد افزود : از یک طرف هر شرکتی در نظام سازمان مالیاتی، پرونده مخصوص به خود دارد و باید مالیات پرداخت کند و دیگر قضایایی که در یک ساختار شرکتی برای یک شرکت مترتب است. ساده ترین صرفه جویی در ادغام بوده است که در سال های گذشته صورت گرفت . 
 
وی تصریح کرد : با تمرکز و ادغام شرکت ها طبیعتا ساختار فنی یکپارچه ایجاد شد .به این ترتیب ۳۱ CRM ،۳۱ بیلینگ و ۳۱ مرکز تماس یکسان شد که هم در حوزه نیروی انسانی و هم در بخش خرید تجهیزات صرفه جویی خوبی را به دنبال داشت.
 
مدیرعامل مخابرات شرکت مخابرات ایران با تاکید بر پاسخگو بودن شرکت به سوالات و مسایل گفت : ما از درگاه های مختلف مسایل مشتریان و کاربران را دریافت می کنیم .در سال گذشته شرکت مخابرات ۹۰۰ میلیون تماس را پاسخگوبوده‌است.
 
سیدمجید صدری در خصوص انتقاد کاربران از کیفیت اینترنت و خدمات مخابرات گفت: شرکت مخابرات برای همگام شدن با فناوری های جدید باید بهینه سازی تجهیزات مخابرات انجام دهد که نیاز به سرمایه گذاری است تا سهم خود را در بازار حفظ کند.اکنون سهم‌ مخابرات در اینترنت ثابت ۵۸ درصد است.
 
وی با تاکید بر استفاده از تولیدداخل خاطر نشان کرد: اساس فعالیت ها را از سال گذشته با محوریت استفاده از تولیدداخل قرار داده ایم، به نحوی که اکنون بیش از ۸۰ درصد تمام تجهیزات استفاده شده در شرکت مخابرات در سراسر کشور با استفاده از تولیدداخل خریداری و استفاده شده است.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.