اپراتورها

بازار سرمایه

تلفن همراه

May 27, 2020
14:35 چهارشنبه، 7ام خردادماه 1399
کد خبر: 112269

تاکید مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بر افزایش تعامل مثبت در بازار سرمایه

سیدمجیدصدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران صبح امروز چهارشنبه ۷ خرداد با حضور در محل سازمان بورس و اوراق بهادار ایران ، با دکتر حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس، دیدار و در مورد راه های تعامل هر چه بهتر شرکت مخابرات به عنوان یکی از بزرگ ترین شرکت های بورسی فعال در بازار سرمایه و همکاری های گسترده تر در آینده به گفتگو و تبادل نظر پرداخت. 
 
 صدری در این دیدار که شهسواری، عضو هیات مدیره و مهندس ییدخام ، مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت نیز حضور داشتند، اظهار داشت: بازار سرمایه ایران پتانسیل بسیار مناسبی برای سرمایه گذاری دارد و شرکت مخابرات ایران به عنوان مهم ترین شرکت بازار ارتباطات کشور، برنامه های وی‍ژه ای برای ارتقای حضور خود در بازار سرمایه دارد.
 
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر نقش شرکت های فناوری محور در آینده اقتصاد کشور گفت: اساس کار شرکت مخابرات ایران علاوه بر تحقق رضایتمدی مشتریان، بر حضور موثر و سوددهی به سهامداران مختلف شرکت در بازار سرمایه استوار است و در این مسیر ، تعامل با نهاد سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان متولی بازار سرمایه کشور در دستور کار قرار دارد.
 
وی افزود: یکی از مهم ترین شرکت هایی که در طول ماه های گذشته به سوددهی مستمر، روز افزون و پایدار رسیده ، شرکت مخابرات ایران است.
 
حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار نیز در این دیدار ضمن تشکر از توجه وی‍‍‍ژه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به بازار سرمایه گفـت: حضور موثر شرکت های بزرگی مانند شرکت مخابرات ایران در بازار سرمایه، ضامن اعتبار این بازار و مایۀ قوت قلب سهامداران و همچنین فرهنگسازی سرمایه گذاری عمومی در بورس می شود.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.