اپراتورها

تلفن همراه

May 31, 2020
15:26 یکشنبه، 11ام خردادماه 1399
کد خبر: 112438

کارکنان مخابرات روستایی خوزستان خواهان پرداخت حقوق خود براساس قراردادشان شدند

جمعی از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق و مزایای خود بر اساس قرارداد دائم امضا شده، در مقابل اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خوزستان تجمع کردند.
 
بیش از ۷۰ نفر از کارکنان مخابرات روستایی خوزستان امروز شنبه در اعتراض به "پرداخت نشدن حقوق و مزایا بر اساس قراداد کاری منعقده با کارفرما"، در اهواز تجمع کردند.
 
یکی از این کارکنان که خواست نامش در خبر ذکر نشود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه ۲۴۸ نفر در مخابرات روستایی استان مشغول به کارهستند بیان کرد: هر کدام از این کارکنان بالای۲۰ سال سابقه کار داریم و همه در سال ۹۳ طبق ماده ۸۳ بودجه ، در سال 1393 قرارداد دائم شدیم.
 
وی گفت: در سال ۹۵ ابلاغیه این دستور، به مخابرات اعلام شد تا بر اساس این دستورالعمل، همسانسازی حقوق انجام شود که متاسفانه تاکنون این کار انجام نگرفته است.
 
این پرسنل مخابرات روستایی استان ادامه داد: حقوق کارکنان در این بخش با وجود اینکه قرارداد دائم با مخابرات هستند، از حقوق یک کارگر تازه‌کار نیز کمتر پرداخت می‌شود و ما خواستار پرداخت حقوق و مزایای خود بر اساس قراردادی که داریم هستیم.
 
وی گفت: امروز با مسوولان اداره کار در این مورد صحبت کردیم و قرار شد روز دوشنبه نمایندگانی از مخابرات، کارکنان مخابرات روستایی استان و اداره کار در یک جلسه برای بررسی این مشکل حضور یابند.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.