اینترنت و شبکه

تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

May 31, 2020
15:37 یکشنبه، 11ام خردادماه 1399
کد خبر: 112444

معرفی سرویس مصاحبه آنلاین فارسی کاران

خدمت جدید و ویژه کاران برای کارفرمایان و کارجویان، امکان انجام مصاحبه های استخدامی به صورت آنلاین و ویدئویی روی بستر تمام فارسی است. اگر به دنبال استخدام افراد هستید، سرویس آنلاین مصاحبه استخدامی کاران به شما امکان می دهد بتوانید در هر زمان و مکان و به سادگی، یک جلسه مجازی برای جذب و استخدام برگزار کنید.
 
مصاحبه آنلاین چیست؟
 
مصاحبه های استخدامی آنلاین یکی از روش های نوین و کاربردی برای جذب و استخدام افراد است. بسیاری از موفق ترین کسب و کارهای دنیا به جای برگزاری مصاحبه های حضوری، ترجیح می دهند از سرویس های آنلاین استفاده کنند. این شکل از مصاحبه ها مزایای متنوعی برای کارفرمایان و کارجویان دارند؛ از صرفه جویی در زمان و هزینه تا قابلیت انجام مصاحبه در هر شرایط مکانی؛ همگی ویژگی های مثبت یک مصاحبه آنلاین استخدامی هستند.
 
چرا مصاحبه آنلاین کاران؟
 
نرم افزارها و سرویس های مختلفی برای انجام یک مصاحبه آنلاین وجود دارد که هر کدام محاسن و معایب خاص خود را دارند. اما بزرگترین مشکل استفاده از سرویس های خارجی در کشورمان، کندی و یا اختلال سرعت در حین برقراری تماس ویدئویی است؛ علاوه براین، تمام فایل های ویدئویی  در این نرم افزارها روی سرورهای خارج از کشور قرار دارد؛ بنابراین اگر به هر دلیل ویدئوی مصاحبه استخدامی روی این برنامه ها از دست برود امکان بازیابی و پیگیری آن برای کارفرمایان فراهم نیست.
 
سرویس مصاحبه آنلاین کاران با توجه به این نیاز مبرم کسب و کارها ارائه شده است تا کارفرمایان و کارجویان بتوانند به سادگی و به سرعت جلسات مصاحبه های استخدامی خود را بدون اختلال در سرعت و بر بستر امن کاران به صورت آنلاین و ویدئویی برگزار کنند.
 
مزایای مصاحبه آنلاین استخدامی کاران
 
1. این سرویس کاملا به زبان فارسی است و پیچیدگی سرویس های خارجی را ندارد.
 
2. نیازی نیست حتما در سایت کاران آگهی استخدامی ثبت کرده باشید.
 
3. شما به سادگی و با سرعت می توانید لینک مصاحبه آنلاین را ایجاد کرده و با ایمیل یا پیامک برای کارجو و حاضران جلسه ارسال کنید.
 
4. استفاده از این سرویس نیازی به نصب ابزارهای اضافه روی موبایل و یا رایانه شما ندارد و با یک مرورگر معمولی باز می شود.
 
5. کیفیت تصویری مصاحبه ویدئویی آنلاین کاران بالاتر از سرویس های خارجی است.
 
6. نگران سرعت اینترنت و قطع شدن مصاحبه نیستید.
 
7. هیچ محدودیتی برای تعداد شرکت کننده در مصاحبه وجود ندارد.
 
8. اطلاعات تماس مصاحبه کنندگان محرمانه نگه داشته می شود.
 
9.نگران از دست دادن فایل مصاحبه نیستید.
 
10. فایل ویدئویی مصاحبه برای شما قابل دانلود و ارسال است.
 
11.اطلاعات محرمانه مصاحبه شما روی سرور خارجی منتقل نمی شود
 
12. قابلیت ثبت نظرات و نتیجه مصاحبه روی ویدئوی مصاحبه وجود دارد.
 
13. یکبار استفاده از مصاحبه آنلاین کاران برای شما رایگان است.
 
شما می توانید با ورود به سایت کاران به نشانی https://karan.ir/online-interview-introduction پس از یک ثبت نام فوری و چند کلیک ساده، سرویس مصاحبه آنلاین کاران را فعال کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.