سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

June 1, 2020
11:38 دوشنبه، 12ام خردادماه 1399
کد خبر: 112480

جدیدترین لپ‌تاپ سامسونگ با نام گلکسی بوک S معرفی شد

سامسونگ از عرضه جدیدترین نسخه لپ‌تاپ‌های خود با نام Galaxy Book S خبر داد. این نسخه جدید مجهز به پردازنده دینامیکی جدید اینتل و فناوری Intel Hybrid است. Galaxy Book S با وزن ۹۵۰ گرمی، حافظه رم ۸ گیگابایتی، حافظه ۵۱۲ گیگابایتی و باتری ۴۲ وات ساعتی برای کاربرانی طراحی شده است که می‌خواهند کارهای بیشتری را در زمانی کمتر انجام دهند.
 
سریع و سبک بال
برای بهبود عملکرد و بهره‌وری، تنظیمات داخلیگلکسی بوک S متناسب با پردازنده Intel و فناوری Intel Hybrid طراحی شده است. لپ‌تاپ جدید سامسونگ اولین دستگاه در نوع خود است که این پردازنده را در کنار فناوری پشته‌سازی Foveros 3D و یک معماری هیبریدی در CPU ارائه می‎کند. با استفاده از این پردازنده، Book S عملکردی بهتری را به عنوان یک لپ‌تاپ در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این پردازنده سازگاری کامل با اپلیکیشن‌های ویندوز ۱۰ داشته و به‌صورت هوشمند سرعت بالای پردازش در زمان اوج مصرف و مصرف کمتر باتری در زمان‌ بیکار بودن را با هم متوازن می‎کند. گلکسی Book S مجهز به WiFi 6، نسل جدید وای‌فای است که اینترنتی پرسرعت و کارآمد را در اختیار کاربران می‎گذارد. این لپ‌تاپ به قابلیت روشن با یک لمس یا Touch-to-Wake مجهز است که به کاربر امکان می‌دهد تا سریعا به برنامه‌ها و یا فایل‌های خود دسترسی پیدا کند.
 
گلکسی Book S طراحی مینیمال و بدنه‎ای بسیار مقاوم دارد. سبکی گلکسی Book S با وزن ۹۵۰ گرم و ضخامت ۱۱/۸ میلی‌متری، به این معنی است که می‌توان آن را حتی در یک کیف کوچک هم جای داد. طراحی بدون فن گلکسی Book S امکان باریک‌تر شدن آن را در مقایسه با لپ‌تاپ‌های معمولی در عین بی‌صدایی این دستگاه حتی در زمان اجرای کارهای سنگین، فراهم کرده است. همچنین با استفاده از ترکیب دو دکمه، حالت Outdoor Mode روی گلکسی Book S فعال می‌شود که فورا روشنایی صفحه را به ۶۰۰ نیت می‎رساند.
 
دستگاه‌های جدید سری گلکسی مانند گلکسی Book S تجربه کامپیوتری را با اتصال روان بین‌ دستگاه‌های مختلف ترکیب می‌کنند. به کمک همکاری سامسونگ با مایکروسافت، می‎توانید از سیستم عامل اندروید روی این دستگاه ویندوزی با کمک اتصال دستگاه‌به‌دستگاه بهره ببرید. همچنین قابلیت Your Phone مایکروسافت هم به شما امکان می‎دهد تا موبایل خود را با لپ‌تاپ هماهنگ کرده و نوتیفیکیشن‌ها و پیام‌ها را روی دستگاه خود دریافت کرده و در عین حال بین دو دستگاه عکس و فایل‌ها را کپی و منتقل کنید.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.