بازی

فناوری اطلاعات

June 2, 2020
11:07 سه شنبه، 13ام خردادماه 1399
کد خبر: 112518

رونمایی از پلی استیشن PS۵ به تاخیر افتاد!

به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد مراسم رونمایی از نسل جدیدی از کنسول های بازی پلی استیشن موسوم به PS۵ را تحت تاثیر اعتراضات مردمی در آمریکا به تاخیر بیاندازد.
 
شرکت سونی که قرار بود در روزهای آتی یعنی تاریخ چهارم ژوئن ۲۰۲۰ در مراسمی آنلاین و اینترنتی از جدیدترین نسل از کنسول‌های بازی پلی استیشن (PlayStation) موسوم به PS۵ رونمایی کند، حالا به تازگی با انتشار توییتی در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که تحت تاثیر اعتراضات مردمی در ایالات متحده آمریکا این مراسم را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.
 
توییت صفحه رسمی پلی استیشن به شرح زیر است:
 
«با اینکه از شور و اشتیاق و هیجان خیل عظیمی از کاربران و علاقه مندان به بازی های پلی استیشن مطلع هستیم، اما متاسفانه هم اکنون زمان مناسبی برای جشن گرفتن معرفی نسل جدید کنسول های بازی و مراسم رونمایی از آن به شمار نمی رود و ما قصد داریم به احترام شنیده شدن اعتراضات مردمی در آمریکا عقب نشینی کرده و معرفی جدیدترین محصول خود را به زمان دیگری به تعویق بیندازیم».
 
در روزهای اخیر بعد از آنکه یک فرد غیرمسلح سیاه پوست توسط یکی از نیروهای پلیس در شهر مینه سوتای آمریکا کشته شد، میلیون ها نفر از شهروندان آمریکایی در اعتراض به رفتار خشونت آمیز و نژادپرستانه پلیس و توییت تهدید آمیز ترامپ به خیابان ها ریخته و شورش کردند.
 
هنوز جزئیات دقیقی از تاریخ دقیق برگزاری مراسم آنلاین رونمایی از پلی استیشن ۵ منتشر نشده و در دسترس نیست.
 
این شرکت همچون بسیاری دیگر از غول‌های تکنولوژی به علت شیوع گسترده و پاندمی ویروس کرونا تصمیم گرفته بود که مراسم رونمایی از جدیدترین محصول خود را به صورت آنلاین برگزار کند.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.