اپراتورها

تلفن همراه

June 3, 2020
11:51 چهارشنبه، 14ام خردادماه 1399
کد خبر: 112556

نشست ویدیوکنفرانسی مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران با مسوولین استانداری خراسان جنوبی

مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، صبح امروز در یک جلسه ویدیو کنفرانسی با مسوولین استانداری و فرمانداران استان خراسان جنوبی به منظور تبادل نظر در خصوص انتظارات متقابل ، وضعیت شبکه و سرویس های مخابراتی شهرستان های سطح استان خراسان جنوبی برای اولین بار به بحث و گفت و گو پرداختند.
 
مدیران ارشد شرکت مخابرات ایران، صبح امروز سه شنبه ، ۱۳ خرداد ۱۳۹۹در یک جلسه ویدیو کنفرانسی با مسوولین استانداری و فرمانداران استان خراسان جنوبی به منظور تبادل نظر در خصوص انتظارات متقابل ، وضعیت شبکه و سرویس های مخابراتی شهرستان های سطح استان خراسان جنوبی برای اولین بار به بحث و گفت و گو پرداختند.
 
بر اساس این خبر، در این جلسه، دکتر نبی زاده، معاون توسعه کسب و کار مدیرعامل شرکت مخابرات ایران به کنترل برنامه های مخابرات منطقه خراسان جنوبی و رفع مشکلات مطروحه در این جلسه پرداخت و موارد مورد انتظار ارتباطی شهرستان های استان خراسان جنوبی از منظر مسوولین استانداری این استان، مطرح و بحث و تبادل نظر پیرامون پاسخ به نیازهای مخابراتی این منطقه و انتظارات دو طرف صورت گرفت.
 
همچنین، وضعیت پوشش شبکه مخابراتی شهرستان های استان خراسان جنوبی در بخش های ثابت ، همراه ، دیتا و سرویس های ارزش افزوده توسط فرمانداران شهرستان های این استان مطرح و از سوی دکتر نبی زاده، معاون توسعه کسب و کار و سایر معاونان مدیرعامل مورد بررسی قرار گرفت.
 
گفتنی ست، در این جلسه ویدیوکنفرانسی، مهندس میرجعفری، معاون استاندار ، مدیران و مسوولین استانداری و فرمانداران استان خراسان جنوبی، همچنین، دکتر نبی زاده، معاون توسعه کسب و کار و سایر معاونین مدیرعامل و مدیران ستادی شرکت مخابرات ایران، حضور داشتند.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.