بازی

فناوری اطلاعات

June 10, 2020
11:39 چهارشنبه، 21ام خردادماه 1399
کد خبر: 112803

رویداد پلی‌استیشن ۵ سونی ۲۲ خرداد برگزار می‌شود

سونی رسما زمان دقیق برگزاری رویداد پلی استیشن ۵ خود را ۲۲ خرداد (۱۱ ژوئن) اعلام کرد. مراسمی‌که قرار بود در تاریخ ۱۵ خرداد (۴ژوئن) برگزار شود، اما به دلیل شرایط این روزهای آمریکا و اعتراضات گسترده مردم این کشور در پی قتل جورج فلوید، به زمان دیگری موکول شد.
سونی در این رویداد قصد دارد تا اطلاعات جدید مرتبط با کنسول پلی‌استیشن ۵ را که شامل عناوین بازی‌های این دستگاه می‌شود، در اختیار علاقه‌مندان قرار دهد. این شرکت در بیانیه اخیر خود که به لغو این رویداد در تاریخ ۱۵ خرداد منجر شد، آورد: اگرچه می‌دانیم که گیمرها در سراسر جهان در انتظار رونمایی از بازی‌های جدید پلی استیشن ۵ هستند، اما احساس می‌کنیم که اکنون زمان خوبی برای جشن گرفتن و برگزاری چنین مراسمی ‌‌نیست، بنابراین کنار می‌ایستیم و اجازه می‌دهیم تا صداهای مهم‌تری شنیده شوند.
 
به گفته سونی، رویداد مذکور به‌صورت زنده از کانال‌های این شرکت در شبکه‌های اجتماعی همانند یوتیوب و توییتر پخش خواهد شد. سونی پیش‌تر اطلاعاتی را درخصوص نسل جدید این کنسول ارائه داده بود اما هنوز جزئیات مربوط به این کنسول به‌طور دقیق مشخص نشده است. با توجه به اینکه سونی و مایکروسافت در تعطیلات سال نوی میلادی امسال، رقابت تنگاتنگی را با عرضه نسل جدید کنسول‌های بازی خود با یکدیگر خواهند داشت، سوالی که پیش می‌آید اینجاست که آیا سونی می‌تواند با ارائه قابلیت‌ها و عناوین بازی‌های اختصاصی، فاصله نسبی خود را با این رقیب سنتی و البته قدرتمند حفظ کند یا خیر. این رویداد حدود یک ساعت به طول خواهد انجامید و باید منتظر ماند و دید که سونی با چه محصولات و ویژگی‌هایی برای این کنسول جدید و موردانتظار، به روی صحنه خواهد آمد.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.