اپراتورها

تلفن همراه

June 13, 2020
13:55 شنبه، 24ام خردادماه 1399
کد خبر: 112891

مدیرعامل ایرانسل: با 5G از اپراتور دیجیتال به توانمندساز اکوسیستم تبدیل می شویم

ICTna- مدیرعامل ایرانسل گفت: با نسل چهارم فناوری تلفن همراه، ایرانسل به تامین کننده پلتفرم تبدیل شد و با 5G اپراتور دیجیتال به توانمندساز اکوسیستم تبدیل می شود.
 
Abbasi IC.jpg
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، بیژن عباسی آرند در مراسم دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات با اشاره به اینکه اپراتور دیجیتال پل ارتباطی بین تامین کنندگان با مجموعه مشتریان و مصرف کنندگان است، افزود: زمینه ارایه لایه های جدید تکنولوژی فراهم شده است و زمینه توسعه چشمگیر با شرکای جدید و کسب و کارهای جدید نیز فراهم خواهد شد.
 
او با اشاره به اینکه  از ابتدای شکل گیری ایرانسل نزدیک به هشت میلیارد دلار سرمایه گذاری شده است، گفت: در پروژه ایرانسل نزدیک به دو هزار شغل مستقیم و 70 هزار شغل غیرمستقیم ایجاد شده است.
 
عباسی از 90 درصد پوشش جمعیتی، 37 میلیون مشترک دیتای تلفن همراه و به طور کلی 51 میلیون مشترک در شبکه تلفن همراه ایرانسل خبر داد و افزود: ٧٣ درصد ترافیک ایرانسل اینترنت بین الملل است.
 
او با اشاره به اینکه در شبکه ایرانسل فناوری Narrow Band IoT را پیگیری می کنیم، گفت:  در حوزه محصولات سازمانی و فروش عمده، ایرانسل راهکارهایی روی شبکه امن اختصاصی خود دارد که بسیاری از کسب و کارها از آن استفاده می کنند و نمونه آن برگزاری غیرحضوری جلسات مجلس شورای اسلامی بود.
به گفته عباسی، ایرانسل در دو سال اخیر نزدیک به 20 هزار میلیارد ریال در حوزه کسب و کارهای داخلی با رویکرد بومی سازی و توسعه ظرفیت های داخلی سرمایه گذاری کرده است.
 
او با اشاره به اینکه امروز پروژه USO با هزینه 306 میلیارد تومانی برای اتصال 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات افتتاح و روستاها تحت پوشش شبکه ایرانسل قرار می گیرند، گفت: با همکاری وزارت ارتباطات تا پایان سال جاری 410 سایت جدید را در روستاهای مختلفی که فاقد پوشش و دسترسی به اینترنت هستند، تجهیز می کنیم.
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.