«دیوار فروشگاه ها» ویژه کسب و کارهای خرد راه اندازی شد

ICTna-  دیوار فروشگاه ها سرویس جدید دیوار ویژه کسب و کارهای آفلاین خرد صنفی راه اندازی شد.
 
Divar.jpeg
به گزارش خبرنگار آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، اشکان آرمندهی، مدیرعامل دیوار با اعلام این خبر طی یک رویداد خبری آنلاین گفت: با شیوع ویروس کرونا و شروع قرنطینه و مختل شدن کسب و کارها به دنبال ارایه سرویسی بودیم که بتوانیم ضرر و زبان کسب و کارها را کاهش دهیم.
 
او افزود: به دنبال ارایه سرویسی به کسب و کارهای آفلاین بودیم که شعبه آنلاینی از فروشگاه خود را روی دیوار در اختیار داشته باشند و در آن بازه زمانی بتوانند هم کالاهای خود را بفروشند و هم مردم از آن بهره مند شوند.
 
به گفته او، قبل از راه اندازی دیوار فروشگاه ها برای ارایه سرویس تخصصی تر، برای مشاوران املاک و نمایشگاه ها سرویس مشابهی را راه اندازی کرده بودیم و آنها می توانند از سرویس هایی که دیوار برای آنها در نظر می گیرد، استفاده کنند.
 
آرمندی گفت: دیوار با بیش از 35 میلیون کاربر، میزبان خرید و فروش آنلاین تمامی کالاهای نو و دوست دوم است و رویکرد ما ارایه تسهیلات بیشتر به کسب و کارها برای تسهیل فعالیت آنلاین آنها و فراهم کردن تجربه خرید و فروش کالای نو برای مردم است.
 
او افزود: پیش از این هم 400 هزار کسب و کار روی دیوار فعالیت داشتند و کالایی را می فروختند یا خدماتی را عرضه می کردند اما ما به دنبال این بودیم تمهیدات و تسهیلاتی به کسب و کارها بدهیم که هم آنها بتوانند محصول خود را عرضه کنند و هم مردم دسترسی به محصول داشته باشند.
 
مدیرعامل دیوار از ویژگی های دیوار فروشگاه ها را عدم پرداخت کمیسیون از سمت خریدار و فروشنده طی فرایند معامله، امکان خرید کالای نو با قیمت مناسب و قابل مقایسه از سمت کاربر و امکان ارتباط مستقیم با فروشگاه ها عنوان کرد و گفت: کاربران می توانند برای هر خرید و فروشی با فروشنده ارتباط داشته باشند تا بتواند به آنها کمک کند تصمیم درست تری بگیرند.
 
او با اشاره به اینکه هدف ما فراهم کردن فضای پاساژگردی آنلاین برای کسب و کارهای آفلاین در شرایط فعلی که رفت و آمدها محدود است، بود، افزود: تا هفته گذشته حدود سه هزار فروشگاه روی دیوار فعال شده اند و فعلا به صورت رایگان است و امیدواریم بتوانیم شرایطی فراهم کنیم که کمترین میزان ضرر و آسیب را چه کسب و کارهای خرد، چه کسب و کارهای کلان و چه ارایه کنندگان خدمات داشته باشند.
 
علی رسولی، مدیر مارکتینگ دیوار نیز در این باره گفت: سرویس دیوار فروشگاه ها به صورت آزمایشی در تهران راه اندازی شده و تمرکز اصلی ما روی کیفیت سرویس است و در نظر داریم در شرایط فعلی کسب و کارها، این سرویس در جبران کاهش هزینه های خرده فروشی نقش داشته باشد و در عین حال بازدهی و نگهداشت مشتری را برای آنها افزایش دهد.
 
او افزود: متقاضیان برای ثبت نام در پنل دیوار فروشگاه ها باید مدرک صنفی شان را ارایه کنند و پس از ثبت نام در پنل و دریافت تاییدیه، می وانند خدمات خود را عرضه کنند.
 
به گفته رسولی، درحال حاضر تنها هفت درصد از بازار خرده فروشی ایران آنلاین شده و 93 درصد باقیمانده همچنان آنلاین هستند و به نظر می رسد با این آمار، بازار می تواند به سمت آنلاین تر شدن و کاربردی تر شدن پیش برود.
 
او گفت: در سایر کشورها، این درصد به مراتب بالاتر هست و بنچ مارک های دنیا نشان می دهد می توانیم به سمت بیشتر آنلاین شدن کسب و کارها پیش برویم و افزایش ضریب نفوذ اینترنت پرسرعت به رشد آنلاین شدن کسب و کارها کمک می کند و محرک مهمی برای آنلاین شدن بیشتر آنها است.
رسولی با اشاره به اینکه قصد داریم کاربر را از مارکت آفلاین به مارکت آنلاین سوق دهیم، افزود: طی سه هفته اخیر 3300 فروشگاه را در دیوار فروشگاه ها جذب کردیم که عمدتا فروشگاه هایی هستند که در کف خیابان حضور دارند.
 

URL: https://www.ictna.ir/id/112930/

Code: 112930