تلفن همراه

گوشی

June 29, 2020
14:45 دوشنبه، 9ام تیرماه 1399
کد خبر: 113523

گلکسی فولد ۹۰۰ دلاری ۲۰۲۱ میلادی رونمایی می شود

 
 
سامسونگ قصد دارد در ۲۰۲۱ میلادی یک نسخه ارزانتر از موبایل گلکسی فولد را عرضه کند که قیمت آن حدود ۹۰۰ دلار است.
 
 به نقل از دیجیتال ترندز، سامسونگ مشغول توسعه یک نسخه ارزانتر از گلکسی فولد است که قیمت آن کمتر از هزار دلار باشد.
 
قرار است گلکسی فولد ۲ در پنجم آگوست سال جاری در یک رویداد آنلاین، رونمایی شود. این دستگاه هرچند از نسخه قبلی ارزانتر خواهد بود اما برچسب قیمت ۱۸۰۰ دلاری نشان می دهد چنین موبایلی برای بسیاری از کاربران گرانقیمت به حساب می آید.
 
در این میان گزارش هایی مبنی بر وجود یک موبایل گلکسی فولد رده پایین نیز وجود دارد که احتمالا «گلکسی فولد لایت» نام گرفته که قیمت آن حدود ۹۰۰ دلار خواهد بود. به نوشته وب سایت کره ای «سام موبایل» قرار بود این موبایل نیز در پنجم آگوست رونمایی شود، اما به نظر می رسد سامسونگ رونمایی از آن را به ۲۰۲۱ میلادی موکول کرده است.
 
علاوه بر آن شایعاتی وجود دارد که شرکت کره ای قصد دارد نسخه ارزانتر گلکسی اس ۲۰ به نام گلکسی اس ۲۰ فن ادیشن را عرضه کند. این شرکت پیش از این نیز نسخه هایی ارزان قیمت از موبایل های پرچمدار خود را به بازار کرده است. مانند گلکسی اس ۱۰ لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.