تجارت الکترونیک

فناوری اطلاعات

June 29, 2020
16:16 دوشنبه، 9ام تیرماه 1399
کد خبر: 113538

۶ تیم برگزیده دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر معرفی شدند

مرحله پذیرش دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر با برگزاری رویداد Pitch Day و انتخاب ۶ تیم برتر به پایان رسید. 
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از ابتدای سال جاری و همزمان با آغاز چهارمین سال فعالیت خود، فراخوانی را برای ارسال ایده‌های نوآور به دهمین دوره شتابدهی این مرکز اعلام کرد. مهلت این فراخوان ششم خرداد ماه به پایان رسید و در طی این مدت ۸۶۰ متقاضی در دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر شرکت کردند.
از بین ۸۶۰ ایده ارسالی ۷۰ تیم در مرحله ارزیابی اولیه انتخاب شدند که در نهایت ۱۶ تیم برای ارائه حضوری ایده‌های خود به رویداد Pitch Day فراخوانده شدند. این رویداد هفته پایانی خرداد ماه به مدت دو روز و با حضور داوران و کارشناسان منتخب در محل مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر برگزار شد. پس از ارزیابی نهایی ۶ تیم به عنوان استارت‌آپ‌های برگزیده وارد دهمین دوره شتابدهی این مرکز شدند.
مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر فروردین ماه سال ۹۶ با همکاری دوجانبه شرکت سامسونگ الکترونیکس و معاونت پژوهشی دانشگاه امیرکبیر تهران و با هدف حمایت از ایده‌‌های نوآور و راهکارآفرین در حوزه‌های بهداشت و سلامت، محیط‌‌زیست، انرژی و آموزش افتتاح شد.
از بین تیم‌های برگزیده دهمین دوره شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر ۳ تیم در حوزه سلامت، ۲ تیم در حوزه آموزش و یک تیم در زمینه محیط‌زیست فعالیت می‌کند.
براین اساس تیم‌های پیژامه (سلامت)، پیسورو (سلامت)، باربل (سلامت)، لوپ (آموزش)، نت بوک (آموزش) و قلمه (محیط‌زیست) به عنوان تیم‌های برگزیده دوره دهم شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر معرفی می‌شوند. این تیم‌ها با استقرار در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از حمایت‌های این مرکز برخودار می‌شوند.
تیم‌های جذب شده در مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر از خدماتی همچون فضای کار اشتراکی، حمایت مالی در بازه پیش بذری، مشاوره و آموزش، معرفی به سرمایه‌گذاران معتبر و… برخوردار می‌شوند. 
تمامی مراحل حمایت مرکز فناوری سامسونگ از ایده‌ها و تیم‌های انتخابی رایگان بوده و در نهایت نیز این شرکت سهمی در مالکیت استارت‌آپ‌های مورد حمایت خود نخواهد داشت. این حمایت‌ها در قالب بخشی از مسئولیت‌های اجتماعی سامسونگ در مقام یک شهروند حامی جامعه محل فعالیت این شرکت، انجام خواهد شد. 
تیم‌های استارتاپی و علاقه‌مندان برای حضور در دوره یازدهم شتابدهی مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر می‌توانند از تابستان سال جاری اقدام به ثبت‌نام کنند. برای اطلاع از زمان فراخوان‌ها و کسب اطلاعات بیشتر در مورد مرکز فناوری سامسونگ-امیرکبیر می توانید به وبسایت این مرکز به نشانی www.samsung-aut-tech.com  مراجعه کنید.
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.