سخت‌افزار

فناوری اطلاعات

July 13, 2020
16:25 دوشنبه، 23ام تیرماه 1399
کد خبر: 114042

زمان عرضه محصولات جدید شیائومی ‌25 تیر اعلام می شود

 
 
 
شیائومی ‌با انتشار یک تیزر در اکانت رسمی‌خود در شبکه اجتماعی توییتر از معرفی و اعلام زمان عرضه نسل جدید محصولات این شرکت در تاریخ 25 تیر ماه (15 ژوئیه) خبر داد.
 
با توجه این تصویر می‌توان گفت که در گوشی جدید شیائومی، حسگر اثر انگشت در زیر دوربین جای گرفته و تقریبا نمایی شبیه به بدنه پشتی ردمی‌9 خواهد داشت. این شرکت چندی پیش عرضه ردمی‌9 در چین و اسپانیا را آغاز کرده و هنوز چیزی در خصوص زمان عرضه جهانی این محصول اعلام نشده است. این گوشی
 
محصول بعدی شیائومی، تلویزیون هوشمند Mi TV Master است که چند روز پیش معرفی شد. این تلویزیون از نمایشگر 65 اینچی اولد با نمایشگری مجهز به نرخ رفرش 120 هرتزی بهره می‌برد. اگرچه احتمالا اطلاعات بیشتری در خصوص این تلویزیون در رویداد مذکور اعلام خواهد شد، اما شیائومی‌چند تلویزیون دیگر نیز در سبد محصولات خود دارد که هنوز وارد بازارهای جهانی نشده‌اند و ممکن است اطلاعاتی از آن‌ها در اختیار علاقه‌مندان قرار گیرد.
 
حدس دو محصول دیگر در این تصویر، کار سختی نیست؛ دستبند هوشمند می ‌بند 5 و اسکوتر الکتریکی. زمان عرضه عمومی ‌این دستبند در این رویداد مشخص و جزییاتی نیز در خصوص اسکوتر الکتریکی جدید این شرکت منتشر خواهد شد.
 
محصول نهایی نیز با توجه به اسپیکری که در این تصویر مشاهده می‌شود، Smart Home Hub پیش‌بینی شده است. بعید به نظر می‌رسد که این دستگاه، یک اسپیکر بلوتوثی ساده باشد. با این حال، تقریبا 2 روز به این رویداد باقی مانده و باید منتظر ماند و دید که این شرکت با چه محصولاتی به روی صحنه خواهد آمد.
 
 
  • مشترک شوید!

    برای عضویت در خبرنامه روزانه ایستنا؛ نشانی پست الکترونیکی خود را در فرم زیر وارد نمایید. پس از آن به صورت خودکار ایمیلی به نشانی شما ارسال میشود، برای تکمیل عضویت خود و تایید صحت نشانی پست الکترونیک وارد شده، می بایست بر روی لینکی که در این ایمیل برایتان ارسال شده کلیک نمایید. پس از آن پیامی مبنی بر تکمیل عضویت شما در خبرنامه روزانه ایستنا نمایش داده میشود.

    با عضویت در خبرنامه پیامکی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) به طور روزانه آخرین اخبار، گزارشها و تحلیل های حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در هر لحظه و هر کجا از طریق پیام کوتاه دریافت خواهید کرد. برای عضویت در این خبرنامه، مشترکین سیمکارت های همراه اول لازم است عبارت 150 را به شماره 201464 و مشترکین سیمکارت های ایرانسل عبارت ozv ictn را به شماره ۸۲۸۲ ارسال کنند. دریافت موفق هر بسته خبری که محتوی پیامکی با حجم ۵پیامک بوده و ۴ تا ۶ عنوان خبری را شامل میشود، ۳۵۰ ریال برای مشترک هزینه در بردارد که در صورتحساب ارسالی از سوی اپراتور مربوطه محاسبه و از اعتبار موجود در حساب مشترکین سیمکارت های دائمی کسر میشود. بخشی از این درآمد این سرویس از سوی اپراتور میزبان شما به ایستنا پرداخت میشود. مشترکین در هر لحظه براساس دستورالعمل اعلامی در پایان هر بسته خبری قادر خواهند بود اشتراک خود را در این سرویس لغو کنند. هزینه دریافت هر بسته خبری برای مشترکین صرفا ۳۵۰ ریال خواهد بود و این هزینه برای مشترکین در حال استفاده از خدمات رومینگ بین الملل اپراتورهای همراه اول و ایرانسل هم هزینه اضافه ای در بر نخواهد داشت.